1
Perioada de actualizare
de la 04.01.2023 16:27
până la 10.01.2023 15:30
2
Propunerea ofertelor
de la 10.01.2023 15:30
până la 13.01.2023 15:30
3
Licitaţie
16.01.2023 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 215 000 MDL
Perioada clarificărilor: 4 ian 2023, 16:27 - 10 ian 2023, 15:30
Perioada de depunere a ofertelor: 10 ian 2023, 15:30 - 13 ian 2023, 15:30
Începutul licitației: 16 ian 2023, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de consultanță, gestionare și dezvoltare a sistemului informațional integrat și infrastructurii a MAEIE
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012 Republica Moldova, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chişinău, str. 31 August 1989, 80
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ion Zaharia
Telefonul de contact
578-235
Datele achizitiei
Data publicării
4 ian 2023, 16:20
Data ultimilor modificări
4 ian 2023, 16:27
Valoarea estimată (fără TVA)
215 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
500 MDL
Achizitii.md ID
21071077
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012 Republica Moldova, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chişinău, str. 31 August 1989, 80
Durata contractului
1 febr 2023 16:23 - 30 dec 2023 16:23
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de consultanță, gestionare și dezvoltare a sistemului informațional integrat și infrastructurii a MAEIE CPV: 72600000-6 - Servicii de asistenţă şi de consultanţă informatică
Cantitatea: 11.0
Unități de măsură: Luna
Documentele procedurii de achiziție
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
Formularul standard al documentului unic de achiziții European
4.01.23 16:27
ds_bunuri_servicii__2023 (1) pdf.pdf ds_bunuri_servicii__2023 (1) pdf.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii
4.01.23 16:27

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Maxim Catanoi

Preţul ofertei: 214 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: conform criteriu cel mai mic pret
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări