1
Perioada de actualizare
de la 04.01.2023 15:27
până la 14.01.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.01.2023 10:00
până la 23.01.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 107 198,92 MDL
Perioada clarificărilor: 4 ian 2023, 15:27 - 14 ian 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 ian 2023, 10:00 - 23 ian 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de pază fizică și tehnică, inclusiv și servicii de deservire și mentenanță a sistemelor existente de semnalizare pază
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Columna, 118/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cătălina Cojuhari
Telefonul de contact
060490231
Datele achizitiei
Data publicării
4 ian 2023, 15:05
Data ultimilor modificări
9 ian 2023, 15:15
Valoarea estimată (fără TVA)
107 198,92 MDL
Achizitii.md ID
21071059
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Columna, 118/1
Durata contractului
1 febr 2023 15:20 - 31 dec 2023 15:25
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de pază fizică și tehnică, inclusiv și servicii de deservire și mentenanță a sistemelor existente de semnalizare pază CPV: 79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
declaratie_ro.docx
Documentele la ofertă
- pentru completare de către operatorul economic
4.01.23 15:27
duae.doc
Documentele la ofertă
-pentru completare de către operatorul economic
4.01.23 15:27
documentatie standard.docx
Documentele la ofertă
-pentru completare de către operatorul economic
4.01.23 15:27

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 110 382,25 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Întrunirea tuturor cerințelor.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări