1
Perioada de actualizare
de la 04.01.2023 09:28
până la 09.01.2023 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.01.2023 00:00
până la 12.01.2023 00:00
3
Licitaţie
de la 12.01.2023 14:00
până la 12.01.2023 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 300 000 MDL
Perioada clarificărilor: 4 ian 2023, 9:28 - 9 ian 2023, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 ian 2023, 0:00 - 12 ian 2023, 0:00
Începutul licitației: 12 ian 2023, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Hârtie format A4, minim 80g/m2, minim 500 foi/pachet, clasa B, culoare albă, netedă, fără încreţituri sau alte defecte, ambalaj rezistent la transportare.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Teilor 4
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cuculescu Vasile
Telefonul de contact
+37322409105
Datele achizitiei
Data publicării
4 ian 2023, 9:21
Data ultimilor modificări
4 ian 2023, 14:15
Valoarea estimată (fără TVA)
300 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3 000 MDL
Achizitii.md ID
21071001
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Teilor 4
Durata contractului
14 ian 2023 08:00 - 31 dec 2023 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Hârtie format A4, minim 80g/m2, minim 500 foi/pachet, clasa B, culoare albă, netedă, fără încreţituri sau alte defecte, ambalaj rezistent la transportare. CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 3600.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
d.s. hirtie, xerox, a-4 2023.docx
Documentele la ofertă
-
4.01.23 09:28
duae hirtie a-4..doc
Documentele la ofertă
-
4.01.23 09:28
duae hirtie a-4..signed.pdf duae hirtie a-4..signed.pdf
Documentele la ofertă
-
4.01.23 14:15
anunt_de_participare hîrtie a-4.signed.pdf anunt_de_participare hîrtie a-4.signed.pdf
tenderNotice
-
4.01.23 14:15

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CARTNORD PAPER SRL

Preţul ofertei: 251 982 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În urma examinări, evaluării și comparării ofertelor depuse în cadrul procedurii de atribuire s-a decis: Atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru, în baza deciziei grupului de lucru expusă în decizia de atribuire nr. 01 din 13.01.2023, Grupul de lucru a decis de a declara, „Cartnord paper”SRL , cîştigător a COP nr. ocds-b3wdp1-MD-1672816972528.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 252 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări