1
Perioada de actualizare
de la 03.01.2023 16:27
până la 09.01.2023 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.01.2023 15:00
până la 16.01.2023 15:00
3
Licitaţie
17.01.2023 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 256 000 MDL
Perioada clarificărilor: 3 ian 2023, 16:27 - 9 ian 2023, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 ian 2023, 15:00 - 16 ian 2023, 15:00
Începutul licitației: 17 ian 2023, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Deservirea Cazangeriei a aparatajului si a gazaductului intern de la punctul de delimitare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4701, MOLDOVA, Briceni, or.Briceni (r-l Briceni), Str. Ștefan cel Mare 38
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vitalie Stirbu
Telefonul de contact
024722748 mob 069853929
Datele achizitiei
Data publicării
3 ian 2023, 16:21
Data ultimilor modificări
3 ian 2023, 16:27
Valoarea estimată (fără TVA)
256 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 560 MDL
Achizitii.md ID
21070981
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-4701, MOLDOVA, Briceni, or.Briceni (r-l Briceni), Str. Ștefan cel Mare 38
Durata contractului
18 ian 2023 16:26 - 30 dec 2023 16:26
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Deservirea Cazangeriei a aparatajului si a gazaductului intern de la punctul de delimitare CPV: 50500000-0 - Servicii de reparare şi de întreţinere a pompelor, a vanelor, a robinetelor, a containerelor de metal şi a maşinilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae cr briceni.semnat.pdf duae cr briceni.semnat.pdf
Documentele la ofertă
duae cr briceni.semnat.pdf
3.01.23 16:27
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
3.01.23 16:27
anunt_de_participare (2).semnat.pdf anunt_de_participare (2).semnat.pdf
Documentele la ofertă
anunt_de_participare (2).semnat.pdf
3.01.23 16:27

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

HARD STONE SERVICE

Preţul ofertei: 293 246,83 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări