Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21070944
1
Perioada de actualizare
de la
03.01.2023 15:20
până la 08.01.2023 15:00
până la 08.01.2023 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la
08.01.2023 15:00
până la 11.01.2023 17:00
până la 11.01.2023 17:00
3
Licitaţie
de la
12.01.2023 10:00
până la 12.01.2023 12:05
până la 12.01.2023 12:05
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
542 962,24 MDL
Perioada clarificărilor:
3 ian 2023, 15:20 - 8 ian 2023, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor:
8 ian 2023, 15:00 - 11 ian 2023, 17:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Termenii și condițiile de livrare/prestare solicitați:
- DDP - Franco destinație vămuit, Incoterms 2020.
- Pentru toate loturile, cu excepția lotului 12, livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului la comanda cumpărătorului, la depozitul Secţiei Bloc Alimentar situat pe adresa mun. Strășeni, str. Toma Ciorbă 11/1, conform zilelor de livrare stabilite de comun acord în contractul de achiziție publică şi în cantităţile conform comenzii transmise de către şeful Blocului Alimentar (Depozit alimentar). La livrare se va prezenta, pentru fiecare partidă, copia certificatelor confirmată prin ştampila umedă a Ofertantului.
- În cazul Lotului 12, se aplică condiții speciale de care depinde îndeplinirea contractului: unitatea comercială în mod obligatoriu trebuie să fie amplasată în raza or. Strășeni. Vânzarea și distribuirea se va efectua în spațiul special amenajat de către Vânzător, în baza bonului detaşabil eliberat de instituţia medicală pacientului cu valoarea echivalentă de 53 lei pe zi - pe bon vor fi indicate datele din buletinul de identitate a pacientului, sortimentul produselor alimentare contractate, ştampila instituţiei medicale, ştampila magazinului contractat, codul fiscal a instituţiei medicale, data eliberării. Procurările vor fi efectuate în baza necesităţilor reale, iar pacientul este în drept să valorifice orice poziţie în cantităţile necesare în sumă de 53 lei/zi, se interzice categoric eliberarea produselor de tutungerie și alcool în baza bonurilor prezentate.
Termenul de valabilitate a contractului: 01.02.2023-30.04.2023.
- DDP - Franco destinație vămuit, Incoterms 2020.
- Pentru toate loturile, cu excepția lotului 12, livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului la comanda cumpărătorului, la depozitul Secţiei Bloc Alimentar situat pe adresa mun. Strășeni, str. Toma Ciorbă 11/1, conform zilelor de livrare stabilite de comun acord în contractul de achiziție publică şi în cantităţile conform comenzii transmise de către şeful Blocului Alimentar (Depozit alimentar). La livrare se va prezenta, pentru fiecare partidă, copia certificatelor confirmată prin ştampila umedă a Ofertantului.
- În cazul Lotului 12, se aplică condiții speciale de care depinde îndeplinirea contractului: unitatea comercială în mod obligatoriu trebuie să fie amplasată în raza or. Strășeni. Vânzarea și distribuirea se va efectua în spațiul special amenajat de către Vânzător, în baza bonului detaşabil eliberat de instituţia medicală pacientului cu valoarea echivalentă de 53 lei pe zi - pe bon vor fi indicate datele din buletinul de identitate a pacientului, sortimentul produselor alimentare contractate, ştampila instituţiei medicale, ştampila magazinului contractat, codul fiscal a instituţiei medicale, data eliberării. Procurările vor fi efectuate în baza necesităţilor reale, iar pacientul este în drept să valorifice orice poziţie în cantităţile necesare în sumă de 53 lei/zi, se interzice categoric eliberarea produselor de tutungerie și alcool în baza bonurilor prezentate.
Termenul de valabilitate a contractului: 01.02.2023-30.04.2023.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, MD 3701, or. Straseni, str. Toma Ciorba 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristina MĂMĂLIGĂ
Telefonul de contact
+37367412255
Datele achizitiei
Data publicării
3 ian 2023, 15:20
Data ultimilor modificări
3 ian 2023, 15:20
Achizitii.md ID
21070944
MTender ID
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul 9
Produse din carne
(parizer, crenvurște)
Buget: 12800.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul 12
Produse alimentare pentru pacienții cu tuberculoză prin intermediul tichetelor alimentare
Buget: 135973.74 MDL
Activ
Lotul 13 Lapte pentru salariați care activează în condiții nocive de muncă
Buget: 3730.65 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul 14
Produse origine animală (carne de bovină, cat. I)
Buget: 7700.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare inclusiv pentru procedurile de preselecție.semnat.pdf
anunț de participare inclusiv pentru procedurile de preselecție.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
3.01.23 15:20
documentația standard aprob. prin ord. mf nr. 115 din 15.09.2021.docx
Documentele la ofertă
-
3.01.23 15:20
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK