Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 4 578 257,21 MDL
Perioada clarificărilor: 3 ian 2023, 9:24 - 13 ian 2023, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 ian 2023, 9:00 - 24 ian 2023, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea Lucrărilor de termoizolare a fațadelor Grădiniței de copii
Informația despre anulare
Motivul anulării
: Conform deciziei ANSC nr. 03D-385-23 din 23.06.2023 a fost decis:
Agenția constată că devin incidente prevederile art. 71 alin. (1) lit. d) cratima trei, lit. f) și lit. g) din Legea nr. 131/2015, în sensul anulării procedurii de achiziție publică din speță, or, luând în considerare cele expuse, se apreciază că toate ofertele depuse de către operatorii economici în cadrul procedurii de achiziție publică în cauză, au abateri de la prevederile documentației de atribuire.
Data anulării
17 iul 2023, 13:53
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-7717, MOLDOVA, Căuşeni, s.Cîrnăţenii Noi, str.Stefan cel Mare 4
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Braga Andrei
Telefonul de contact
0-243-64-2-36
Datele achizitiei
Data publicării
3 ian 2023, 9:24
Data ultimilor modificări
17 iul 2023, 13:55
Achizitii.md ID
21070909
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
3 ian 2023, 14:40
Subiectul întrebării:
Anunt de participsre
Întrebare:
Stimata Autoritate Conteactanta, pct.16, subpct.21-rapirtul financiar 2022-cum cereti daca nu sa inchis anul 2022.
Răspuns (5 ian 2023, 10:43):
Perioda Anul 2021
Data:
9 ian 2023, 11:02
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Buna ziua, Rugam, sa fim informati, care este cauza nexecutarii lucrarilor din cadrul acestei proceduri de achizitii, daca in luna septembrie a fost numit castigator pentru executarea acestor lucrari?
Răspuns (9 ian 2023, 14:47):
în conformitate cu prevederile art.66, alin.(3) din Legea finanţelor publice şi responsabilităţii bugetar-fiscale nr. 181/2014, se permite asumarea angajamentelor multianuale pe o perioadă de pînă la trei ani pentru obiectele de investiţii capitale, în limitele cheltuielilor prognozate în acest scop pe anii respectivi. Ţinând cont de prevederile art. 74 alin. (1) al Legii nr. 131/2015 care stabileşte că contractul de achiziţii publice se încheie conform procedurilor de achiziţie publică prevăzute de lege, pentru întreaga sumă atribuită unei achiziţii pe an, în temeiul planului de achiziţie şi în limita alocaţiilor aprobate, iar perioada de realizare a contractului în cauză este mai mică de 12 luni şi, respectiv, acesta nu se încadrează în prevederile art. 76 alin. (1) care stipulează că pentru achiziţiile de bunuri, lucrări şi servicii a căror perioadă de realizare este mai mare de un an, contractul poate fi încheiat pentru întreaga achiziţie, însă realizarea lui urmează a fi asigurată în limitele alocaţiilor anuale prevăzute în aceste scopuri şi precizate anual în contract, contractul atribuit de către Primăria com. Cîrnăţenii Noi, cu termenul de realizare în perioada anilor 2022-2023, a fost încheiat cu nerespectarea reglementărilor în domeniu. Reieşind din cele expuse şi ţinând cont de faptul că obiectul contractului încheiat între Primăria comunei Cîrnăţenii Noi şi II „Pădureţ Alexandru” nu se încadrează la investiţii capitale dar se atribuie la lucrări de construcţii/reparaţii capitale, solicitarea de înregistrare la Trezoreria Regională Centru a contractului respectiv se respinge.
Data:
10 ian 2023, 08:08
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante, multumim anticipat.
Răspuns (10 ian 2023, 08:18):
Garanția pentru ofertă 2% din valoarea ofertei fără TVA. Oferta va fi însoțită de o Garanție pentru ofertă (emisă de o bancă comercială) conform Anexei 9 din Documentația Standard, semnat electronic.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.