1
Perioada de actualizare
de la 29.12.2022 17:00
până la 04.01.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.01.2023 10:00
până la 11.01.2023 09:00
3
Licitaţie
12.01.2023 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 120 000 MDL
Perioada clarificărilor: 29 dec 2022, 17:00 - 4 ian 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 ian 2023, 10:00 - 11 ian 2023, 9:00
Începutul licitației: 12 ian 2023, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de mentenanța și profilaxie tehnică a echipamentelor poligrafice de tip Xerox, pentru următoarele modele:
- Xerox D-95A – 1 buc;
- Xerox D-125 – 1 buc;
- Xerox DocoColor-242 – 1 buc.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Tănase, 7
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Balîca Evgheni
Telefonul de contact
067381138
Datele achizitiei
Data publicării
29 dec 2022, 15:25
Data ultimilor modificări
29 dec 2022, 17:00
Valoarea estimată (fără TVA)
120 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
600 MDL
Achizitii.md ID
21070823
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Tănase, 7
Durata contractului
13 ian 2023 16:59 - 30 dec 2023 16:59
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de mentenanța și profilaxie tehnică a echipamentelor poligrafice de tip Xerox CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Aproservice-X

Preţul ofertei: 120 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Ofertantul întrunește cerințele de calificare, oferta tehnică corespunde specificațiilor tehnice solicitate, astfel a fost desemnată câștigătoarea procedurii de achiziții în cauză
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări