Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 408 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 28 dec 2022, 17:31 - 9 ian 2023, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 ian 2023, 11:00 - 18 ian 2023, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de procesare și stocare date în cloud Microsoft Azure
Informația despre anulare
Motivul anulării
În conformitate cu decizia grupului de lucru din 14.02.2023, Grupul de lucru decide anularea procedurii de achiziție în temeiul art.71 alin.(1) lit.g) din Legea privind achizițiile publice nr.131 din 03.07.2015, potrivit căruia Autoritatea contractantă, din proprie iniţiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziţii publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, în următoarele cazuri: g) există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înţelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflându-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art.7, și lit. f) ofertele depuse, deşi pot fi luate în considerare, nu pot fi comparate din cauza modului neuniform de abordare a soluţiilor tehnice şi/sau financiare.
Data anulării
15 febr 2023, 7:59
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Bătrînu
Telefonul de contact
022822528
Datele achizitiei
Data publicării
28 dec 2022, 17:31
Data ultimilor modificări
15 febr 2023, 8:00
Achizitii.md ID
21070724
CPV
72300000-8 - Servicii de înlocuire de date
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
4 ian 2023, 13:44
Subiectul întrebării:
Cantitatea
Întrebare:
Buna ziua. In Anexa nr.2 la Caietul de sarcini (Specificatii de pret) cantitatea operatiunilor coloana 4 diferă de cantitatea operatiunilor indicată in denumirea serviciilor Write Operations (10 000 operatiuni), List and Create Container Operations (10 000 operatiuni) si Read operations (10 000 operatiuni). Pentru denumirile serviciilor mentionate cantitatea indicata in coloana 4 este 12000. Va rugam sa mentionati care din cantitati este corecta.
Răspuns (4 ian 2023, 15:22):
Cantitatea indicată în denumirea serviciilor, adică 10 000 operațiuni – reprezintă cantitatea ce se include într-un bloc de operațiuni pentru poziția dată, iar cantitatea indicată în coloana 4 – reprezintă cantitatea orientativă de blocuri de servicii per linia dată pentru toată perioada contractului. Așa a fost indicat pentru a rotungi/reduce numărul de cifre după virgulă pentru un preț unitar.
Servicii de procesare și stocare date în cloud Microsoft Azure
Data:
5 ian 2023, 13:09
Subiectul întrebării:
Data access level
Întrebare:
Buna ziua, Va rugam sa precizati nivelul necesar de access la datele dvs in Azure: Hot, Cold sau Archive, ca preturile se difera semnificativ.
Răspuns (5 ian 2023, 13:21):
Nivelul necesar de access la date in Azure se solicita a fi: Hot.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.