1
Perioada de actualizare
de la 28.12.2022 16:27
până la 09.01.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.01.2023 10:00
până la 16.01.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 16 773 142,07 MDL
Perioada clarificărilor: 28 dec 2022, 16:27 - 9 ian 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 ian 2023, 10:00 - 16 ian 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de organizare a alimentației gratuite a elevilor din instituțiile de învățămînt din mun.Bălți pe perioada februarie - decembrie 2023
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str Independeței
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ceremuș Liliana
Telefonul de contact
+37323154622
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
5 ian 2023, 17:00
Valoarea estimată (fără TVA)
16 773 142,07 MDL
Achizitii.md ID
21070714
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, conform anexei - Lista institutiilor
Durata contractului
1 febr 2023 02:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de organizare a alimentației gratuite a elevilor din instituțiile de învățămînt din mun.Bălți pe perioada februarie - decembrie 2023 CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Acord de asociere.semnat
Documentele la ofertă
acord de asociere
28.12.22 16:27
Documentația standard servicii de alimentație gratuită.semnat
Documentele la ofertă
Doc.standard pdf
28.12.22 16:27
declaratie_ro.semnat
Documentele la ofertă
declarație pdf
28.12.22 16:27
DUAE formular nou din 26.11.2020
Documentele la ofertă
DUAE word
28.12.22 16:27
Caiet de sarcini.semnat
Documentele la ofertă
caiet de sarcini pdf
28.12.22 16:27
Specificații tehnice și de preț
Documentele la ofertă
specificatii tehnice si de pret word
28.12.22 16:27
DUAE formular nou din 26.11.2020.semnat
Documentele la ofertă
DUAE pdf
28.12.22 16:27
FDA - alimentatia gratuita februarie - decembrie 2023.semnat
Documentele la ofertă
fisa de date a achizitiei
28.12.22 16:27
Anunț de intenție 11 - bap_nr_11_11.02.2022.semnat
Documentele la ofertă
anunț de intenție
28.12.22 16:27
declaratie_ro
Documentele la ofertă
declarație word
28.12.22 16:27
Specificații tehnice și de preț.semnat
Documentele la ofertă
specificatii tehnice si de pret pdf
28.12.22 16:27
Anunt de participare - Alimentatia gratuita februarie - decembrie 2023.semnat
Documentele la ofertă
anunț de participare pdf
28.12.22 16:27
Acord de asociere Primaria Balti.semnat
Documentele la ofertă
acord de asociere
28.12.22 16:27
Documentația standard servicii de alimentație gratuită
Documentele la ofertă
formulare, contract-model
28.12.22 16:27
Caiet de sarcini
Documentele la ofertă
caiet de sarcini word
28.12.22 16:27
Anexa nr. 3 lista instituțiilor.semnat
Documentele la ofertă
lista instituțiilor
28.12.22 16:27
Caiet de sarcini - modificare
Documentele la ofertă
modificare la pct.2 si 4
5.01.23 16:31
Caiet de sarcini - modificare.semnat
Documentele la ofertă
modificare la pct.2 si 4
5.01.23 16:31

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Î.M. APROVIZIONARE

Preţul ofertei: 16 773 142,07 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Lotul este atribuit conform criteriului ”cel mai bun raport calitate-preț pe lotul întreg”. Fiecare autoritate contractantă va încheia contracte separate: DÎTS a Primăriei mun. Bălți, IP LT ”M.Eminescu”, IP LT ”N.Gogol”. Respectarea termenelor prevăzute la alin. (1) art.32 privind încheierea contractului de achiziție publică este facultativă în următorul caz: alin (3) lit.b) atunci cînd contractul de achiziții publice urmează să fie încheiat cu un operator economic care a fost singurul ofertant la procedura de atribuire şi nu există alţi operatori economici implicaţi în respectiva procedură de atribuire.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări