1
Perioada de actualizare
de la 27.12.2022 17:04
până la 13.01.2023 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.01.2023 13:00
până la 01.02.2023 10:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 789 334 MDL
Perioada clarificărilor: 27 dec 2022, 17:04 - 13 ian 2023, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 ian 2023, 13:00 - 1 febr 2023, 10:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Pîine pentru instituțiile subordonate DETS sec.Buiucani
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 99
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Oboroc
Telefonul de contact
060944418
Datele achizitiei
Data publicării
27 dec 2022, 16:59
Data ultimilor modificări
4 ian 2023, 13:38
Valoarea estimată (fără TVA)
789 334 MDL
Achizitii.md ID
21070648
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 99
Durata contractului
3 febr 2023 17:03 - 30 iun 2023 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Pîine fortificată din făină de grâu de calitate superioară. Pentru instituțiile subordonate DETS sec.Buiucani CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 25830.0
Unități de măsură: Kilogram
2)
Denumirea
Pîine din amestec din făină de grîu și din făină de secară. Pentru instituțiile subordonate DETS sec.Buiucani CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 16700.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
documentația standart (6).docx
Documentele la ofertă
-
27.12.22 17:04
duae.doc
Documentele la ofertă
-
27.12.22 17:04
anunț de participare (18).docx
Documentele la ofertă
-
4.01.23 13:38

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Franzeluţa

Preţul ofertei: 619 708,63 MDL
Statut: Învingător
Motivul: A intrunit toate criteriile de calificare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări