1
Perioada de actualizare
de la 27.12.2022 10:14
până la 02.01.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.01.2023 10:00
până la 09.01.2023 10:30
3
Licitaţie
10.01.2023 11:55
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 12 083,33 MDL
Perioada clarificărilor: 27 dec 2022, 10:14 - 2 ian 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 ian 2023, 10:00 - 9 ian 2023, 10:30
Începutul licitației: 10 ian 2023, 11:55

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lotul 4. Alimentare cartuș, regenerare (reparație cartuș, drum unit) pentru imprimante CSP Soroca, or.Soroca, str.Alexandru cel Bun bloc 42
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Chiper Natalia
Telefonul de contact
022574519
Datele achizitiei
Data publicării
27 dec 2022, 9:35
Data ultimilor modificări
27 dec 2022, 10:29
Valoarea estimată (fără TVA)
12 083,33 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
120,83 MDL
Achizitii.md ID
21070594
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Durata contractului
11 ian 2023 09:48 - 30 dec 2023 10:11
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
4.1. Alimentare cartuș pentru imprimante: 1. Canon 703. FX10 -120 gr. pe inc. 2. Canon 725 - 85 gr. pe inc. 3. Canon 728 - 85 gr. pe inc. 4. Canon 737 - 90 inc., 90 gr. pe inc. 5. Canon C-EXV 50 - 650 gr. pe inc. 6. Canon T06 - 650 gr. pe inc 7. Cartridge-CF280/505 -, 130 gr. pe. inc. 8. T-2507E -. 250 gr. pe. inc. 9. Color Canon 045 (K,C,M,Y) 50gr./inc./cartu, 10. Color Canon 731 (K,C,M,Y) 50gr./inc./cartuș, 11. Color Canon 055 (K,C,M,Y) 50gr./inc./cartuș , 12. Color CF400 (K,C,M,Y) 50gr./inc./cartus, 13. Color Inc (K/C/M/Y) 65 ml/in cartus 14. Color C-EXV34DR (K/C/M/Y) 15. Lexmark – 300 gr 16.Konika Minolta 17. Brother - La încărcarea cartușelor se va utiliza toner/cerneală de la producătorul imprimantei (original) și la cartușele cu CIP se va înlocui în costul serviciului de alimentare a cartușului se va include și prețul înlocuirii CIP-ului -Prestatorul este obligat să marcheze cartuşul regenerat sau încarcat cu o etichetă care indică numărul cartuşului şi data lucrării. - Aspectul trebuie să fie lipsit de defecte și deteriorări vizibile evidente; - Volumul si greutatea umplerii tonerului in cartus trebuie sa corespunda cu originalul; - Resursa cartuşului trebuie să fie de cel puţin 95% în comparaţie cu originalul; -Perioada de garanție pentru serviciile de restaurare a cartuşelor este de 3 încărcari după restaurare. Perioada de garanție pentru serviciile de încarcare a cartuşului este până la epuizarea tonerului complet. -În cazul detectării unei calități slabe de imprimare a unui cartus restaurat de către Prestatorul, acesta trebuie schimbat în aceeași zi în termen de 1 oră din momentul în care Prestatorul este anunțat prin telefon. CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 100.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
4.2. Regenerare (reparație cartuș, drum unit) pentru imprimante: HP LaserJet (1212, 1200, 2900, 3200); Canon (1010, 2900, 4320, 4370); Lexmark (MX 100, 300, 310); Samsung (ML 1005, 1610, 1910); Xerox (3010, 3250, 3325) Phaser -La regenerarea/reparația cartușelor se vor înlocui toate piesele în costul serviciului de regenerare(reparație) a cartușului se va include și costul pieselor (DRUM, CIP, lamele, fotoreceptor, val magnetic, etc). - Regenerarea (repararea) si încarcare a cartuselor trebuie efectuata in cel mult 1 ora din momentul primirii cererii de la Beneficiar, indiferent de volumul serviciilor de regenerare și încarcare. CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 30.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt participare servicii incarcare cartuse.pdf anunt participare servicii incarcare cartuse.pdf
Documentele la ofertă
-
27.12.22 10:29
duae servicii incarc cartuse.doc
Documentele la ofertă
-
27.12.22 10:29
anunt de participare 27122022.docx
Documentele la ofertă
-
27.12.22 10:29
ds_bunuri_servicii_omf_servicii incarc cartuse.docx
Documentele la ofertă
-
27.12.22 10:29

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DEMI-PRINT

Preţul ofertei: 11 500 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări