1
Perioada de actualizare
de la 26.12.2022 15:42
până la 05.01.2023 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.01.2023 16:00
până la 10.01.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 141 665,10 MDL
Perioada clarificărilor: 26 dec 2022, 15:42 - 5 ian 2023, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 ian 2023, 16:00 - 10 ian 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de asigurare a funcționalității Centrului regional de asistență integrată a copiilor victime/martori ai infracțiunilor, mun. Bălți (pentru perioada ianuarie – iunie a anului 2023)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecsandri Vasile, 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cucereanu Diana
Telefonul de contact
+373 22 268 809
Datele achizitiei
Data publicării
26 dec 2022, 15:39
Data ultimilor modificări
26 dec 2022, 15:42
Valoarea estimată (fără TVA)
1 141 665,10 MDL
Achizitii.md ID
21070569
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecsandri Vasile, 2
Durata contractului
16 ian 2023 15:41 - 29 iun 2023 15:41
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de asigurare a funcționalității Centrului regional de asistență integrată a copiilor victime/martori ai infracțiunilor, mun. Bălți (pentru perioada ianuarie – iunie a anului 2023) CPV: 75200000-8 - Prestări de servicii pentru comunitate
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Luna
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare.docx
tenderNotice
anunt de participare
26.12.22 15:42
documentatia standard_servicii.docx
Documentele la ofertă
documentatia
26.12.22 15:42
duae_ro.doc
Documentele la ofertă
duae
26.12.22 15:42
declaratie_ro.doc
Criterii de evaluare
declaratie
26.12.22 15:42
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
anunt de participare
26.12.22 15:42

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

A.O. Centrul Național de Prevenire a Abuzului față de Copii

Preţul ofertei: 1 140 223 MDL
Statut: Învingător
Motivul: PRețul și oferta corespund cerințelor solicitate de autoritatea contractantă.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări