1
Perioada de actualizare
de la 22.12.2022 09:23
până la 27.12.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.12.2022 10:00
până la 31.12.2022 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 72 000 MDL
Perioada clarificărilor: 22 dec 2022, 9:23 - 27 dec 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 dec 2022, 10:00 - 31 dec 2022, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentare a cartușelor și reparație a imprimantelor

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ganea Natalia
Telefonul de contact
022 857 241
Datele achizitiei
Data publicării
22 dec 2022, 9:23
Data ultimilor modificări
22 dec 2022, 9:23
Achizitii.md ID
21070316
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
22.12.22 09:23
caiet de sarcini 2023.docx
Documentele la ofertă
-
22.12.22 09:23
contract model (4).doc
Model de сontract
-
22.12.22 09:23
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.