1
Perioada de actualizare
de la 22.12.2022 09:23
până la 27.12.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.12.2022 10:00
până la 31.12.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 72 000 MDL
Perioada clarificărilor: 22 dec 2022, 9:23 - 27 dec 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 dec 2022, 10:00 - 31 dec 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentare a cartușelor și reparație a imprimantelor
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ganea Natalia
Telefonul de contact
022 857 241
Datele achizitiei
Data publicării
22 dec 2022, 9:10
Data ultimilor modificări
22 dec 2022, 9:23
Valoarea estimată (fără TVA)
72 000 MDL
Achizitii.md ID
21070316
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Durata contractului
2 ian 2023 09:17 - 30 dec 2023 09:17
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentare a cartușelor și reparație a imprimantelor CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 744.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
22.12.22 09:23
caiet de sarcini 2023.docx
Documentele la ofertă
-
22.12.22 09:23
contract model (4).doc
Model de сontract
-
22.12.22 09:23

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

PRINTERRA SHOP SRL

Preţul ofertei: 31 679,16 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Aurmilion SRL

Preţul ofertei: 53 661,67 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde criteriilor de selecție și calificare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări