1
Perioada de actualizare
de la 21.12.2022 14:34
până la 29.12.2022 16:23
2
Propunerea ofertelor
de la 29.12.2022 16:23
până la 03.01.2023 16:23
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 479 166,67 MDL
Perioada clarificărilor: 21 dec 2022, 14:34 - 29 dec 2022, 16:23
Perioada de depunere a ofertelor: 29 dec 2022, 16:23 - 3 ian 2023, 16:23

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Procedura de achiziție este aplicată sub incidența actului normativ:
Hotărârea de Guvern Nr. 351 din 10-06-2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Posta Moldovei
Telefonul de contact
+37368138989
Datele achizitiei
Data publicării
21 dec 2022, 14:34
Data ultimilor modificări
27 dec 2022, 16:20
Achizitii.md ID
21070243
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Articole de mobilier
Buget: 479166.67 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anexa nr.12 experienta.docx
Documentele la ofertă
-
21.12.22 14:34
declaratie operator economic hg 351.docx
Documentele la ofertă
-
21.12.22 14:34
img20221221_10300435.pdf img20221221_10300435.pdf
Documentele la ofertă
-
21.12.22 14:34
anexa nr. 2 formularul ofertei - bunuri si servicii.docx
Documentele la ofertă
-
21.12.22 14:34
anexa nr. 1 - mobilier.docx
Documentele la ofertă
-
27.12.22 16:20
anexa nr 22 și 23 specificatia tehnică și de preț.docx
Documentele la ofertă
-
27.12.22 16:20
Data:
26 dec 2022, 14:46
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Lipsa volumelelor de lucru?
Răspuns (26 dec 2022, 15:04):
Buna ziua, autoritatea contractantă își rezervă dreptul în urma inițierii procedurii de achiziții și desemnării câștigătorului, să nu comande confecționarea mobilierului în valoarea estimată doar să comande conform necesităților. Prețul de ofertă va fi oferit pentru unitate.
Articole de mobilier
Data:
27 dec 2022, 11:29
Subiectul întrebării:
Anexele in word
Întrebare:
Buna ziua. Anexati anexele 1 si 2 in format word pentru a putea fi completate.
Răspuns (27 dec 2022, 16:21):
Buna ziua, documentele au fost încărcate
Data:
27 dec 2022, 12:56
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Specificați vă rog cîte bucăți de fiecare model e necesar?
Răspuns (27 dec 2022, 16:22):
Bună ziua, comenzile vor fi executate la necesitate
Data:
27 dec 2022, 16:01
Subiectul întrebării:
Anexele in word
Întrebare:
Bună ziua.Anexați anexa22-anexa23 să fie word
Răspuns (27 dec 2022, 16:23):
Buna ziua, anexele au fost încărcate.
Articole de mobilier
Data:
28 dec 2022, 09:55
Subiectul întrebării:
Citerii de selectie
Întrebare:
Buna ziua. Explicati va rog, ce aveti in vedere „Declaratie privind termenul de plata propus”, punctul 6 din criterii de eligibilitate a operatorilor economici
Răspuns (28 dec 2022, 11:08):
Buna ziua, conform invitației de participare, termenul de plată solicitat este de 30 zile calendaristice, după receptionarea bunurilor. Declarația dată confirma acordul d-voastră pentru respectarea termenului dat sau oferirea unui termen mai mare de plată.
Data:
28 dec 2022, 15:20
Subiectul întrebării:
Anexa 22 si 23
Întrebare:
Pentru ce este anexata anexa 22 si 23, daca in anunt solicitati completarea anexei nr.1. si anexa nr.,2 In anunt de participare in general nu este indicat completarea anexelor 22 si 23.
Răspuns (28 dec 2022, 16:23):
Buna ziua, documentele date nu sunt obligatorii si rămân a la discreția operatorilor economici pentru completarea acestora.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.