1
Perioada de actualizare
de la 19.12.2022 12:58
până la 29.12.2022 12:30
2
Propunerea ofertelor
de la 29.12.2022 12:30
până la 02.01.2023 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 270 800 MDL
Perioada clarificărilor: 19 dec 2022, 12:58 - 29 dec 2022, 12:30
Perioada de depunere a ofertelor: 29 dec 2022, 12:30 - 2 ian 2023, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

achiziționarea serviciilor de mentenanță și suport tehnic a SIA RCA Data,
inclusiv mentenanță corectivă, adaptivă și preventivă,
pentru perioada ianuarie – iunie 2023
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Larisa Strună
Telefonul de contact
+373 22 859 534
Datele achizitiei
Data publicării
19 dec 2022, 12:47
Data ultimilor modificări
19 dec 2022, 13:00
Valoarea estimată (fără TVA)
270 800 MDL
Achizitii.md ID
21070036
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Durata contractului
4 ian 2023 12:57 - 29 iun 2023 12:57
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
achiziționarea serviciilor de mentenanță și suport tehnic a SIA RCA Data, inclusiv mentenanță corectivă, adaptivă și preventivă, pentru perioada ianuarie – iunie 2023 CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
- Caiet de sarcini
19.12.22 12:58
declarație.docx
Documentele la ofertă
- Declaratii
19.12.22 12:58
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
- Anunt de participare
19.12.22 12:58
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
- DUAE
19.12.22 12:58

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Indrivo

Preţul ofertei: 270 800 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunderea ofertei cu solicitarea CNPF
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări