1
Perioada de actualizare
de la 19.12.2022 11:30
până la 29.12.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.12.2022 10:00
până la 04.01.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 600 000 MDL
Perioada clarificărilor: 19 dec 2022, 11:30 - 29 dec 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 dec 2022, 10:00 - 4 ian 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Hârtie pentru fotocopiatoare și xerografică
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ghenadie Vacarciuc
Telefonul de contact
+37369999170
Datele achizitiei
Data publicării
16 dec 2022, 16:24
Data ultimilor modificări
19 dec 2022, 14:12
Valoarea estimată (fără TVA)
1 600 000 MDL
Achizitii.md ID
21069971
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Durata contractului
11 ian 2023 11:28 - 30 dec 2023 11:28
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Hârtie pentru fotocopiatoare și xerografică CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 21500.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_participare_hartie.pdf anunt_participare_hartie.pdf
Documentele la ofertă
-
19.12.22 11:30
ds_hartie.docx
Documentele la ofertă
-
19.12.22 11:30
duae_hartie.doc
Documentele la ofertă
-
19.12.22 11:30

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CARTNORD PAPER SRL

Preţul ofertei: 1 569 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Pretul cel mai scazut
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 1 639 375 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări