1
Perioada de actualizare
de la 16.12.2022 16:34
până la 02.01.2023 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.01.2023 12:00
până la 05.01.2023 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 115 500 MDL
Perioada clarificărilor: 16 dec 2022, 16:34 - 2 ian 2023, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 ian 2023, 12:00 - 5 ian 2023, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Pește
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str.Costiujeni, 8
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tărîță Mihaela
Telefonul de contact
022792743
Datele achizitiei
Data publicării
16 dec 2022, 15:46
Data ultimilor modificări
19 dec 2022, 15:15
Valoarea estimată (fără TVA)
115 500 MDL
Achizitii.md ID
21069961
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str.Costiujeni, 8
Durata contractului
9 ian 2023 15:50 - 30 dec 2023 16:31
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Pește congelat Hec CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 900.0
Unități de măsură: Kilogram
2)
Denumirea
Fileu de pește Merluciu CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 600.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
16.12.22 16:34
anunț de participare.semnat.pdf anunț de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
16.12.22 16:34

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

AMAGER-COM

Preţul ofertei: 138 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corepunde cerințelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări