1
Perioada de actualizare
de la 16.12.2022 12:08
până la 21.12.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.12.2022 11:00
până la 24.12.2022 12:00
3
Licitaţie
26.12.2022 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 133 500 MDL
Perioada clarificărilor: 16 dec 2022, 12:08 - 21 dec 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 dec 2022, 11:00 - 24 dec 2022, 12:00
Începutul licitației: 26 dec 2022, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de mentenanță și suport tehnic a SIA REVM, inclusiv mentenanță corectivă, adaptivă și preventivă, pentru 12 luni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Larisa Strună
Telefonul de contact
+373 22 859 534
Datele achizitiei
Data publicării
16 dec 2022, 12:00
Data ultimilor modificări
16 dec 2022, 12:08
Valoarea estimată (fără TVA)
133 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 335 MDL
Achizitii.md ID
21069909
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Durata contractului
26 dec 2022 12:07 - 30 dec 2023 12:07
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de mentenanță și suport tehnic a SIA REVM, inclusiv mentenanță corectivă, adaptivă și preventivă, pentru 12 luni CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anexa_1.pdf anexa_1.pdf
Documentele la ofertă
- Anexa 1
16.12.22 12:08
duae.doc
Documentele la ofertă
- DUAE
16.12.22 12:08
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
-Anunț de participare
16.12.22 12:08
declarație.docx
Documentele la ofertă
- Declaratii
16.12.22 12:08
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
- Caiet de sarcini
16.12.22 12:08

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"Retele Terestre" SRL

Preţul ofertei: 144 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității economice și financiare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări