1
Perioada de actualizare
de la 15.12.2022 11:20
până la 29.12.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.12.2022 10:00
până la 09.01.2023 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 29 707 020 MDL
Perioada clarificărilor: 15 dec 2022, 11:20 - 29 dec 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 dec 2022, 10:00 - 9 ian 2023, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Bucuriei nr.12 bl.a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cotruța Valeriu
Telefonul de contact
+37322743875
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
21 dec 2022, 9:56
Valoarea estimată (fără TVA)
29 707 020 MDL
Achizitii.md ID
21069899
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
20 ian 2023 02:00 - 31 mart 2024 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a podului de încrucișare poziționat pe drumul expres M5 Frontiera cu Ucraina-Criva-Balți-Chișinău-Tiraspol-frontiera cu Ucraina, km 264,790. CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
CS M5 km 264,790
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
15.12.22 11:20
Anunț de participare M5 km.264
Documentele la ofertă
Anunt de participare
16.12.22 09:13
DUAE M5 264
Documentele la ofertă
DUAE
16.12.22 09:13
DL Lucrari (002)_ver 20.12.2022
Documentele la ofertă
Documentatia de atribuire
21.12.22 09:56

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IRINDA PRIM

Preţul ofertei: 31 487 295,13 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Demers nr.04-02/251 din 19.01.2023
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări