1
Perioada de actualizare
de la 16.12.2022 10:41
până la 22.12.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.12.2022 10:00
până la 29.12.2022 10:00
3
Licitaţie
30.12.2022 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 356 741,65 MDL
Perioada clarificărilor: 16 dec 2022, 10:41 - 22 dec 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 dec 2022, 10:00 - 29 dec 2022, 10:00
Începutul licitației: 30 dec 2022, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de reparație, mentenanță a imprimantelor și copiatoarelor, încărcarea și regenerare a cartușelor la imprimante și copiatoare 2023
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2038, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Dacia 5/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cecoi Mariana
Telefonul de contact
0-22-53-16-33, 079436345
Datele achizitiei
Data publicării
16 dec 2022, 10:38
Data ultimilor modificări
21 dec 2022, 16:16
Valoarea estimată (fără TVA)
356 741,65 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3 567,42 MDL
Achizitii.md ID
21069857
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2038, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Dacia 5/2
Durata contractului
1 ian 2023 10:41 - 30 dec 2023 10:41
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de reparație, mentenanță a imprimantelor și copiatoarelor, încărcarea și regenerare a cartușelor la imprimante și copiatoare 2023 CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Aurmilion SRL

Preţul ofertei: 356 445,83 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerintelor documentelor de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări