1
Perioada de actualizare
de la 15.12.2022 12:33
până la 16.12.2022 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.12.2022 13:00
până la 21.12.2022 13:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 75 800 MDL
Perioada clarificărilor: 15 dec 2022, 12:33 - 16 dec 2022, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 dec 2022, 13:00 - 21 dec 2022, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot 1: Imprimantă color multifuncțională format A3
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vadim Ursu
Telefonul de contact
022400642
Datele achizitiei
Data publicării
15 dec 2022, 12:26
Data ultimilor modificări
15 dec 2022, 14:15
Valoarea estimată (fără TVA)
75 800 MDL
Achizitii.md ID
21069784
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Durata contractului
9 ian 2023 12:29 - 30 mart 2023 12:32
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 1: Imprimantă color multifuncțională format A3 CPV: 30232110-8 - Imprimante laser
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 73 500 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Aproservice-X

Preţul ofertei: 73 990 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În conformitate cu art. 69 alin. (2) al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate în cadrul procedurii de achiziții de valoare mică privind achiziționarea din surse extrabugetare (din sursele OEB) a Imprimantelor multifuncționale color și alb negru (în 3 loturi), Cod CPV 30232110-8, lansat prin SIA RSAP MTender sub nr. ID ocds-b3wdp1-MD-1671100018909 din 15.12.2022, ținând cont de opinia specialiștilor Secției tehnologii informaționale din cadrul instituției, urmare validării și aprobării finale a documentației de evaluare și achiziție a CVM de către Agenția de Guvernare Electronică (scr. nr. 3011-0115 din 16.02.2023), precum și validării de către OEB (scr. e-mail din 13.03.2023), a achiziționării bunurilor prenotate, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, în baza criteriului de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului, prețul cel mai scăzut și corespunderea specificațiilor tehnice, a decis atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică operatorului economic F.P.C. „APROSERVICE-X” S.R.L.: - Pentru Lotul 1: Imprimantă color multifuncțională format A3, echipamentul XEROX Atlantik C8170 RF cu suma de 73990,00 lei fără TVA/88788,00 lei cu TVA, echivalentul a 4317 Euro cu TVA, conform cursului BNM la data deschiderii ofertelor (21.12.2022/1 EUR=20,5688);
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări