1
Perioada de actualizare
de la 13.12.2022 14:15
până la 15.12.2022 14:30
2
Propunerea ofertelor
de la 15.12.2022 14:30
până la 20.12.2022 14:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 11 000 MDL
Perioada clarificărilor: 13 dec 2022, 14:15 - 15 dec 2022, 14:30
Perioada de depunere a ofertelor: 15 dec 2022, 14:30 - 20 dec 2022, 14:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Personal Desktop Scanner A4
Cerințe minime:
Model tip: A4, sheetfed;
Metodă de scanare: Alimentator automat de documente duplex ADF 50 coli;
Rezoluție optică: 600dpi;
24-bit color;
Viteza de scanare 200 dpi: ≥ 45 ppm / 90 ipm alb-negru, tonuri de gri, color;
Interfață USB 2.0;
Suport de scanare acceptat: Hârtie, cărți de identitate din plastic, fotografii;
Greutate hârtie: ≥ 50 ~ 413 g/m2;
Ciclu de funcționare: ≥ 8.000 de pagini pe zi;
Sisteme de operare acceptate Windows 11, 10.
Garanția minim – 3 ani.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vadim Ursu
Telefonul de contact
022400642
Datele achizitiei
Data publicării
13 dec 2022, 14:09
Data ultimilor modificări
13 dec 2022, 14:15
Valoarea estimată (fără TVA)
11 000 MDL
Achizitii.md ID
21069640
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Durata contractului
2 ian 2023 14:13 - 30 mart 2023 14:13
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Personal Desktop Scanner A4 CPV: 30216110-0 - Scanere informatice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Aproservice-X

Preţul ofertei: 10 590 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate, s-au constatat următoarele: 1) Oferta prezentată de operatorul economic F.P.C.”APROSERVICE-X” S.R.L. corespunde cerințelor de calificare, specificațiile tehnice corespund (conform evaluării specialiștilor Secției tehnologii informaționale din cadrul instituției). Propunerea financiară prezentată se încadrează în valoarea estimată planificată a achiziției (s-au planificat mijloace financiare pentru achiziția dată în sumă de 11000,00 lei fără TVA; s-a prezentat propunerea financiară în sumă de 10590,00 lei fără TVA). Toate documentele solicitate au fost prezentate. 2) Oferta prezentată de operatorul economic ”BTS PRO” S.R.L. nu corespunde cerințelor de calificare, propunerea financiară prezentată depășește valoarea estimată planificată a achiziției (s-au planificat mijloace financiare pentru achiziția dată în sumă de 11000,00 lei fără TVA; s-a prezentat propunerea financiară în sumă de 13720,00 lei fără TVA). Din documentele solicitate, nu a fost prezentată copia actului de la producător care atestă dreptul de a livra bunuri, document obligatoriu solicitat de autoritatea contractantă, conform anunțului de participare. Totodată, specificațiile tehnice nu corespund: Garanția pentru echipamentul propus este de 12 luni (3 ani prin acord adițional cu Centrul de deservire), s-a solicitat garanția minim 3 ani. Prin urmare, în temeiul art. 69 alin. (6) lit. a) și b) ale Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, AGEPI a respins oferta ”BTS PRO” S.R.L. În conformitate cu art. 69 alin. (2) al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate în cadrul procedurii de achiziții de valoare mică privind achiziționarea din surse extrabugetare (din sursele Oficiului European de Brevete) a echipamentului Personal Desktop Scanner A4, Cod CPV 30216110-0, lansate prin SIA RSAP MTender sub nr. ID ocds-b3wdp1-MD-1670933419018 din 13.12.2022, ținând cont de opinia specialiștilor Secției tehnologii informaționale din cadrul instituției, precum și urmare validării și aprobării finale a documentației de evaluare și achiziție a CVM de către Agenția de Guvernare Electronică (scr. nr. 3011-0097 din 13.02.2023), Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, în baza criteriului de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului, prețul cel mai scăzut și corespunderea specificațiilor tehnice, a decis atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică operatorului economic F.P.C. ”APROSERVICE-X” S.R.L. cu propunerea financiară în valoare de 10590,00 lei fără TVA/12708,00 lei cu TVA, echivalentul a 618 Euro, cu TVA, conform cursului BNM la data deschiderii ofertelor (20.12.2022/ 1 EUR= 20,5645 lei).
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 13 720 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări