Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21069611
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
495 000 MDL
Perioada clarificărilor:
13 dec 2022, 11:45 - 19 dec 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
19 dec 2022, 10:00 - 26 dec 2022, 14:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Servicii de mentenanță şi dezvoltare a Sistemului informaţional automatizat de evidenţă a contravenţiilor, a cauzelor contravenţionale şi a persoanelor care au săvârșit contravenţii (SIA REC)
Informația despre anulare
Motivul anulării
În temeiul art.71 alin. (1) lit.d) din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziție publică, în cazul depunerii numai oferte care depăşesc cu 30% valoarea estimată a achiziţiei, calculată conform prezentei legi.
Data anulării
27 dec 2022, 8:49
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anastasia Caraivanova
Telefonul de contact
022 255 528
Datele achizitiei
Data publicării
13 dec 2022, 11:45
Data ultimilor modificări
27 dec 2022, 8:50
Achizitii.md ID
21069611
MTender ID
CPV
72500000-0 - Servicii informatice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK