Achiziţie publică
21069434
Servicii de paza fizica și tehnică a obiectivelor
1
Perioada de actualizare
de la 09.12.2022 17:00
până la 19.12.2022 10:00
până la 19.12.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.12.2022 10:00
până la 26.12.2022 14:00
până la 26.12.2022 14:00
3
Licitaţie
27.12.2022 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
1 067 666,67 MDL
Perioada clarificărilor:
9 dec 2022, 17:00 - 19 dec 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
19 dec 2022, 10:00 - 26 dec 2022, 14:00
Începutul licitației:
27 dec 2022, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
1.Obiectul Caietului de sarcini:
Achiziții de servicii pază fizică şi protecţie complexă, intervenţie rapidă pentru obiectele Companiei din perimetrele Casa Radio din str.Mioriţa1 şi Complexul TV din şos. Hânceşti 64.
Participanții la achiziție pot fi: companii care activează pe piața serviciilor de cel puțin 10 ani, dispun de echipaje mobile în mun. Chișinău, și minim 10 unități de transport, cu un număr de nu mai puțin de 4 gardieni antrenați la un post de pază reieșind din normele orelor de lucru conform Codului Muncii.
Participanții vor prezenta: copiile certificatului de înregistrare ca agent economic, autorizației pentru servicii pază valabilă cel puțin pe perioada contractului (31 decembrie 2023), extrasului din ordinul de angajare în serviciu, certificatului de la dispensarul narcologic și psihiatrie, cazierului juridic, caracteristicei de la Inspectoratul de Poliție, certificatului de instruire în domeniul activității de pază pentru gardienii planificați la efectuarea serviciului de pază la obiectele Companiei, uniforma de serviciu conform Legii 238 din 04.07.2003 (model-poză), ultimul act de control efectuat de către MAI, minium 5 scrisori de recomandare. Documentele confirmative anexate la ofertă vor fi semnate electronic și ștampilate.
1.1. Pază şi protecție
Serviciul pază asigură:
a) paza proprietății contra accesului neautorizat sau a ocupării abuzive a teritoriului si obiectelor Companiei.
b) paza proprietății contra furturi, distrugeri, incendii, precum şi altor acțiuni producătoare de pagube materiale;
c) controlul primirii sau expedierii bunurilor materiale ale Companiei la intrare-ieșire de la obiectele Casa Radio şi Televiziunea inclusiv şi verificarea tuturor unităţilor de transport (salon,compartiment bagaje);
d) evidenţa accesului autorizat al angajaților, vizitatorilor și a unităților de transport la intrare-ieșire la obiectele Casa Radio şi Televiziunea.
1.2. Obligaţiile de bază ale prestatorului de servicii pază
- să asigure paza obiectivelor companiei 24/24 ore, 7 zile pe săptămână
- să deţină autorizaţie legală pentru servicii pază valabilă cel puțin pe perioada contractului (31 decembrie 2023).
- să asigure paza obiectului cu personal de specialitate atestat şi autorizat conform prevederilor legale, cu vârsta de numai mult de 50 ani,cu aspect fizic corespunzator, apt din punct de vedere al stării sănătății, cu certificatul de instruire în instituții specializate pentru fiecare angajat în serviciu, fără antecedente penale şi cazier juridic, echipat în uniformă tip, dotat cu lanternă și mijloace speciale pentru asigurarea pazei și ordinei publice – (documentele confirmative vor fi anexate la ofertă);
- să aibă în dotare nu mai puțin de 10 unități de transport pentru executarea intervențiilor operative în mun. Chișinău, (confirmare);
- să păzească obiectul, bunurile primite la pază şi să asigure integritatea lor, să poarte responsabilitate materială pentru paguba produsă în cazul sustragerii prin furt, tâlhărie a bunurilor în rezultatul nerespectării de către prestator a condițiilor contractuale;
- să colaboreze cu Compania în ce privește optimizarea (elaborarea) şi avizarea planurilor de pază;
- să supravegheze permanent obiectul păzit, să cunoască punctele vulnerabile din perimetrul obiectului pentru a preveni fapte care ar putea prejudicia integritatea materială a Companiei;
- să asigure regimul de trecere la turnichete cu cartelele de acces sau bonuri de permis autorizate,
- să verifice primirea şi scoaterea bunurilor materiale pe teritoriul şi de pe teritoriul obiectului păzit, să verifice unitățile de transport, permisul de scoatere a bunurilor despre ce să efectueze înscrieri în registru;
- să informeze conducerea despre producerea oricăror incidente în timpul executării serviciului şi despre măsurile luate;
- în caz de avarii produse la rețelele electrice, termice, de apă și canalizare, la izbucnirea incendiului sau în orice alte situații excepționale care sunt de natură să producă pagube, să apeleze la serviciul 112 și să întreprindă măsuri pentru limitarea consecințelor, să informeze imediat responsabilii din Companie.
- sa someze şi după situație să rețină persoanele cu un comportament neadecvat care au pătruns neautorizat la obiectul păzit, sau cele aflate în stare de ebrietate despre ce să informeze serviciul 112.
- să monitorizeze în timp real semnalele sistemelor tehnice de securitate existente la postul de pază.
1.3 Posturile de pază şi amplasarea lor
Postul nr.1: Chișinău, str. șos. Hâncești 64, Gardian fără armă de foc, Servicii de pază fizică şi monitorizare în sistem video.
Descriere:
post fix - intrarea centrală prin turnichet la TV, punctul de trecere şi control, regim de asigurare acces persoane 24 / 24 ore, cu cardul de acces sau permise temporare eliberate de administrația Companiei.
Între orele 20.00-08.00 este antrenat și la control-acces intrare/ieșire transport la obiectul păzit.
Postul nr.2: Chișinău, str. șos. Hâncești 64, Gardian fără armă de foc, Servicii de pază fizică şi monitorizare în sistem video.
Descriere:
post fix/mobil, - intrarea/ieșire transport TV, regim de asigurare trecere a transportului 24 / 24 ore, la intervale de 40-60 minute pe parcursul turei fiind înlocuit de gardianul postului nr.1 asigură patrularea edificiilor pe perimetrul teritoriului Televiziunii
Postul nr.3: Chișinău, str. Miorița,1 Gardian fără armă de foc, Servicii de pază fizică şi monitorizare în sistem video.
Descriere:
post fix - intrarea în Casa Radio, punct de trecere şi control, regim de asigurare acces persoane 24 / 24 ore, prin turnichet cu cardul de acces sau permise temporare eliberate de administrația Companiei.
2.Monitorizare şi intervenție rapidă
- agenții economici participanți la concurs trebuie să dispună de dispecerat propriu pentru recepționarea alarmelor, monitorizare şi intervenții, alertă echipaje de intervenţie, proprii; monitorizarea serviciului de pază.
- gardienii antrenați în serviciu vor fi obligați să asigure permanent monitorizarea serviciilor acordate de la distanță sau la fața locului, prin mijloace de comunicații, prin intermediul grupului de intervenție.
- dispeceratul la recepționarea de la obiectiv a semnalului de alarmă (sunet la telefon)
după situație va alerta şi direcționat cel mai apropiat echipaj de intervenție.
Timpul de intervenție va fi de maximum 5 minute.
Achiziții de servicii pază fizică şi protecţie complexă, intervenţie rapidă pentru obiectele Companiei din perimetrele Casa Radio din str.Mioriţa1 şi Complexul TV din şos. Hânceşti 64.
Participanții la achiziție pot fi: companii care activează pe piața serviciilor de cel puțin 10 ani, dispun de echipaje mobile în mun. Chișinău, și minim 10 unități de transport, cu un număr de nu mai puțin de 4 gardieni antrenați la un post de pază reieșind din normele orelor de lucru conform Codului Muncii.
Participanții vor prezenta: copiile certificatului de înregistrare ca agent economic, autorizației pentru servicii pază valabilă cel puțin pe perioada contractului (31 decembrie 2023), extrasului din ordinul de angajare în serviciu, certificatului de la dispensarul narcologic și psihiatrie, cazierului juridic, caracteristicei de la Inspectoratul de Poliție, certificatului de instruire în domeniul activității de pază pentru gardienii planificați la efectuarea serviciului de pază la obiectele Companiei, uniforma de serviciu conform Legii 238 din 04.07.2003 (model-poză), ultimul act de control efectuat de către MAI, minium 5 scrisori de recomandare. Documentele confirmative anexate la ofertă vor fi semnate electronic și ștampilate.
1.1. Pază şi protecție
Serviciul pază asigură:
a) paza proprietății contra accesului neautorizat sau a ocupării abuzive a teritoriului si obiectelor Companiei.
b) paza proprietății contra furturi, distrugeri, incendii, precum şi altor acțiuni producătoare de pagube materiale;
c) controlul primirii sau expedierii bunurilor materiale ale Companiei la intrare-ieșire de la obiectele Casa Radio şi Televiziunea inclusiv şi verificarea tuturor unităţilor de transport (salon,compartiment bagaje);
d) evidenţa accesului autorizat al angajaților, vizitatorilor și a unităților de transport la intrare-ieșire la obiectele Casa Radio şi Televiziunea.
1.2. Obligaţiile de bază ale prestatorului de servicii pază
- să asigure paza obiectivelor companiei 24/24 ore, 7 zile pe săptămână
- să deţină autorizaţie legală pentru servicii pază valabilă cel puțin pe perioada contractului (31 decembrie 2023).
- să asigure paza obiectului cu personal de specialitate atestat şi autorizat conform prevederilor legale, cu vârsta de numai mult de 50 ani,cu aspect fizic corespunzator, apt din punct de vedere al stării sănătății, cu certificatul de instruire în instituții specializate pentru fiecare angajat în serviciu, fără antecedente penale şi cazier juridic, echipat în uniformă tip, dotat cu lanternă și mijloace speciale pentru asigurarea pazei și ordinei publice – (documentele confirmative vor fi anexate la ofertă);
- să aibă în dotare nu mai puțin de 10 unități de transport pentru executarea intervențiilor operative în mun. Chișinău, (confirmare);
- să păzească obiectul, bunurile primite la pază şi să asigure integritatea lor, să poarte responsabilitate materială pentru paguba produsă în cazul sustragerii prin furt, tâlhărie a bunurilor în rezultatul nerespectării de către prestator a condițiilor contractuale;
- să colaboreze cu Compania în ce privește optimizarea (elaborarea) şi avizarea planurilor de pază;
- să supravegheze permanent obiectul păzit, să cunoască punctele vulnerabile din perimetrul obiectului pentru a preveni fapte care ar putea prejudicia integritatea materială a Companiei;
- să asigure regimul de trecere la turnichete cu cartelele de acces sau bonuri de permis autorizate,
- să verifice primirea şi scoaterea bunurilor materiale pe teritoriul şi de pe teritoriul obiectului păzit, să verifice unitățile de transport, permisul de scoatere a bunurilor despre ce să efectueze înscrieri în registru;
- să informeze conducerea despre producerea oricăror incidente în timpul executării serviciului şi despre măsurile luate;
- în caz de avarii produse la rețelele electrice, termice, de apă și canalizare, la izbucnirea incendiului sau în orice alte situații excepționale care sunt de natură să producă pagube, să apeleze la serviciul 112 și să întreprindă măsuri pentru limitarea consecințelor, să informeze imediat responsabilii din Companie.
- sa someze şi după situație să rețină persoanele cu un comportament neadecvat care au pătruns neautorizat la obiectul păzit, sau cele aflate în stare de ebrietate despre ce să informeze serviciul 112.
- să monitorizeze în timp real semnalele sistemelor tehnice de securitate existente la postul de pază.
1.3 Posturile de pază şi amplasarea lor
Postul nr.1: Chișinău, str. șos. Hâncești 64, Gardian fără armă de foc, Servicii de pază fizică şi monitorizare în sistem video.
Descriere:
post fix - intrarea centrală prin turnichet la TV, punctul de trecere şi control, regim de asigurare acces persoane 24 / 24 ore, cu cardul de acces sau permise temporare eliberate de administrația Companiei.
Între orele 20.00-08.00 este antrenat și la control-acces intrare/ieșire transport la obiectul păzit.
Postul nr.2: Chișinău, str. șos. Hâncești 64, Gardian fără armă de foc, Servicii de pază fizică şi monitorizare în sistem video.
Descriere:
post fix/mobil, - intrarea/ieșire transport TV, regim de asigurare trecere a transportului 24 / 24 ore, la intervale de 40-60 minute pe parcursul turei fiind înlocuit de gardianul postului nr.1 asigură patrularea edificiilor pe perimetrul teritoriului Televiziunii
Postul nr.3: Chișinău, str. Miorița,1 Gardian fără armă de foc, Servicii de pază fizică şi monitorizare în sistem video.
Descriere:
post fix - intrarea în Casa Radio, punct de trecere şi control, regim de asigurare acces persoane 24 / 24 ore, prin turnichet cu cardul de acces sau permise temporare eliberate de administrația Companiei.
2.Monitorizare şi intervenție rapidă
- agenții economici participanți la concurs trebuie să dispună de dispecerat propriu pentru recepționarea alarmelor, monitorizare şi intervenții, alertă echipaje de intervenţie, proprii; monitorizarea serviciului de pază.
- gardienii antrenați în serviciu vor fi obligați să asigure permanent monitorizarea serviciilor acordate de la distanță sau la fața locului, prin mijloace de comunicații, prin intermediul grupului de intervenție.
- dispeceratul la recepționarea de la obiectiv a semnalului de alarmă (sunet la telefon)
după situație va alerta şi direcționat cel mai apropiat echipaj de intervenție.
Timpul de intervenție va fi de maximum 5 minute.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, strada Miorița 1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
9 dec 2022, 16:43
Data ultimilor modificări
9 dec 2022, 18:19
Valoarea estimată (fără TVA)
1 067 666,67 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
10 676,67 MDL
Achizitii.md ID
21069434
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, strada Miorița 1
Durata contractului
1 ian 2023 16:59 - 30 dec 2023 16:59
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de paza fizica și tehnică a obiectivelor
CPV: 79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare servicii paza 2023.docx
tenderNotice
anunt de participare servicii paza 2023.docx
9.12.22 17:00
anunt de participare servicii paza 2023 -semnat (1).pdf
anunt de participare servicii paza 2023 -semnat (1).pdf
tenderNotice
anunt de participare servicii paza 2023
9.12.22 17:00
caiet de sarcini paza 2023.semnat (2).pdf
caiet de sarcini paza 2023.semnat (2).pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini paza 2023
9.12.22 17:00
ds_servicii paza 2023.semnat.pdf
ds_servicii paza 2023.semnat.pdf
Documentele la ofertă
ds_servicii paza 2023.semnat.pdf
9.12.22 17:00
duae_ro (4).semnat.pdf
duae_ro (4).semnat.pdf
Documentele la ofertă
duae_ro (4).semnat.pdf
9.12.22 17:00
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
IS SERVICII PAZA A MAI
Preţul ofertei:
1 207 704 MDL
Statut:
Învingător
Oferta corespunde cerințelor caietului de sarcini.
05.01.23 17:13
Motivul: Oferta corespunde cerințelor caietului de sarcini.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
declarație privind beneficiarul efectiv.semnat.pdf
declarație privind beneficiarul efectiv.semnat.pdf
ID: 066a5213-66f0-4a05-aa08-dadeb51540dd
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
23.12.22 09:50
Data deschiderii:
26.12.22 14:00
Documente de depunere
Data încărcării:
23.12.22 09:40
Data deschiderii:
26.12.22 14:00
Documente de depunere
Data încărcării:
23.12.22 09:42
Data deschiderii:
26.12.22 14:00
Documente de depunere
Data încărcării:
23.12.22 09:40
Data deschiderii:
26.12.22 14:00
Documente de depunere
Data încărcării:
23.12.22 09:53
Data deschiderii:
26.12.22 14:00
certificate iso noi.semnat.pdf
certificate iso noi.semnat.pdf
ID: 4cd059a5-27b2-441a-828f-9c26bd5e4aab
Documente de depunere
Data încărcării:
23.12.22 09:46
Data deschiderii:
26.12.22 14:00
Documente de depunere
Data încărcării:
23.12.22 09:54
Data deschiderii:
26.12.22 14:00
certificate de inmatriculare auto.semnat.pdf
certificate de inmatriculare auto.semnat.pdf
ID: 5ed9d426-941b-49d3-bfd9-74d9a40b441f
Documente de depunere
Data încărcării:
23.12.22 09:44
Data deschiderii:
26.12.22 14:00
Documente de depunere
Data încărcării:
23.12.22 09:43
Data deschiderii:
26.12.22 14:00
Documente de depunere
Data încărcării:
23.12.22 09:42
Data deschiderii:
26.12.22 14:00
Documente de depunere
Data încărcării:
23.12.22 09:55
Data deschiderii:
26.12.22 14:00
declaratie functionarea dispecerat.semnat.pdf
declaratie functionarea dispecerat.semnat.pdf
ID: 86c08d26-c588-4561-a241-851d8f061e57
Documente de depunere
Data încărcării:
23.12.22 09:49
Data deschiderii:
26.12.22 14:00
certificat de inregistrare.semnat.pdf
certificat de inregistrare.semnat.pdf
ID: 9f16601d-9b58-442c-b10c-ca921702a1eb
Documente de depunere
Data încărcării:
23.12.22 09:44
Data deschiderii:
26.12.22 14:00
anexa 12 paza tehnică (2022).semnat.pdf
anexa 12 paza tehnică (2022).semnat.pdf
ID: a47cb972-316f-4f08-bca7-30927483e2e6
Documente de depunere
Data încărcării:
23.12.22 09:41
Data deschiderii:
26.12.22 14:00
declaratie grupe operative.semnat.pdf
declaratie grupe operative.semnat.pdf
ID: aa096b2f-e6fe-4bc1-9ce8-392b8b2527f2
Documente de depunere
Data încărcării:
23.12.22 09:50
Data deschiderii:
26.12.22 14:00
anexa nr. 13 dotarile.semnat.pdf
anexa nr. 13 dotarile.semnat.pdf
ID: ab925fc0-f6b6-4260-a161-feb8d156cf8a
Documente de depunere
Data încărcării:
23.12.22 09:43
Data deschiderii:
26.12.22 14:00
scrisori de recomandare.semnat.pdf
scrisori de recomandare.semnat.pdf
ID: bf7466bb-8daf-4fbc-be45-4e050e4370f6
Documente de depunere
Data încărcării:
23.12.22 09:56
Data deschiderii:
26.12.22 14:00
Documente de depunere
Data încărcării:
23.12.22 09:52
Data deschiderii:
26.12.22 14:00
anexa 12 paza fizica 5 ani (2022).semnat.pdf
anexa 12 paza fizica 5 ani (2022).semnat.pdf
ID: cf1e4339-7d72-4184-b093-0321b79de288
Documente de depunere
Data încărcării:
23.12.22 09:41
Data deschiderii:
26.12.22 14:00
Documente de depunere
Data încărcării:
23.12.22 09:53
Data deschiderii:
26.12.22 14:00
situatia financiara 2021.semnat.pdf
situatia financiara 2021.semnat.pdf
ID: de4c848f-fbca-4c51-9ed1-d560067b062f
Documente de depunere
Data încărcării:
23.12.22 09:56
Data deschiderii:
26.12.22 14:00
conturi bancare 2021.semnat.pdf
conturi bancare 2021.semnat.pdf
ID: e61d58b0-8e60-4484-af76-3f24d5dbcaf0
Documente de depunere
Data încărcării:
23.12.22 09:48
Data deschiderii:
26.12.22 14:00
declarație existența personal 2022.semnat.pdf
declarație existența personal 2022.semnat.pdf
ID: f4b24dcd-914e-407a-827e-67c6ab14211c
Documente de depunere
Data încărcării:
23.12.22 10:02
Data deschiderii:
26.12.22 14:00
declarație privind numărul de gardieni.semnat.pdf
declarație privind numărul de gardieni.semnat.pdf
ID: fed8fa3d-82ce-4d51-964e-20aaf3090ee7
Documente de depunere
Data încărcării:
23.12.22 09:51
Data deschiderii:
26.12.22 14:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK