Achiziţie publică
21069159
Servicii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2022
1
Perioada de actualizare
de la 08.12.2022 10:07
până la 14.12.2022 08:30
până la 14.12.2022 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la 14.12.2022 08:30
până la 19.12.2022 08:30
până la 19.12.2022 08:30
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
60 000 MDL
Perioada clarificărilor:
8 dec 2022, 10:07 - 14 dec 2022, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor:
14 dec 2022, 8:30 - 19 dec 2022, 8:30
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Servicii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2022
Achiziționarea serviciilor obligatorii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2022, în conformitate cu Standardele Naționale de Contabilitate.
Conform criteriilor de clasificare prevăzute în art. 4 (pct. 4) al Legii Contabilității și raportării financiare nr. 287 din 15.12.2017, IMSP IFP ” Chiril Draganiuc” constituie o entitate mijlocie și ține contabilitatea în partidă dublă cu prezentarea situațiilor financiare complete, (art. 5/ alin. 3 din Legea contabilității și raportării financiare).
Potrivit art. 32 al Legii 287/2017, situațiile financiare pentru anul 2020 ale entităților mijlocii și entițăților mari trebuie să fie supuse auditului în mod obligatoriu. Aceeași obligativitate impune și Legea privind auditul situațiilor financiare 271/2017, Standardele Internaționale de Audit.
Informații despre instituția supusă auditului:
4.1. Detalii din Regulamentul IFP ”Chiril Draganiuc” este o instituție publică la autonomie financiară ce beneficiază de toate drepturile ce decurg din calitatea de persoană juridică , gestionează mijloacele financiare primate din fondurile de Asigurări Obligatorii de Asigurări Medicale (FAOAM), prin conturi trezoriale, pentru alte mijloace financiare are conturi proprii în bancă, inclusiv valutare.
4.2. Indicii activității economico-financiare a IFP ”Chiril Draganiuc” pentru anul 2022
Total active imobilizate: 217179,80 mii lei
Venituri din vânzâri: 157385,0 mii lei
Numărul mediu al salariaților în perioada de gestiune: 415,00 persoane.
Numărul mediu lunar de facturi:465;
Scopul prestațiilor:
Auditul situațiilor financiare pentru anul 2022 ale IFP ”Chiril Draganiuc”
-Examinarea în vederea exprimării unei opinii asupra situațiilor financiare anuale în conformitate cu Standardele Internaționale de Audit.
-Exprimarea unei opinii asupra imaginii fidele a situației patrimoniale, dacă sistemul de ținere a evidenței contabile al IFP ”Chiril Draganiuc” (documente primare, registre contabile, rapoarte financiare), este în conformitate cu legislația din domeniul contabilității.
-Exprimarea unei opinii asupra regularității, veridicității și corectitudinii contabilității
Condiții de recepționare a serviciilor de audit:
1. Următoarele documente vor fi considerate parte a serviciului prestat:
Scrisoarea către conducere și Raportul de audit, întocmit cu respectarea standardelor de audit și predat în termenul de prestare stipulate în contract;
Actul de prestare-recepționare a serviciilor.
2. Raportul auditului va conține suplimentar:
- Avizul auditorului privind coerența dintre raportul conducerii și situației financiare pentru aceeași perioadă de gestiune, corespunderea acestuia cu prevederile actelor normative;
- Declararația cu privire la faptul că pe parcursul auditului, s-au indentificat informații eronate semnificative prezentate în raportul conducerii, indicând despre aceasta
3. Alte cerințe:
- raportul va fi predat însoțit de act de prestare-recepționare;
- limba utilizată în cadrul activităților pe care le vor desfășura auditorii este limba română. Toate documentele elaborate de aceștia vor fi elaborate în limba română;
- originalele documentelor indicate în Raportul auditului vor fi prezentate instituției, cel târziu, la momentul finalizării integrale a serviciilor. Prestarea serviciilor se consideră încheiată în momentul prezentării și acceptării Actului de prestare-recepționare a serviciilor,
- în urma recepționării de către Beneficiar, raportul devine proprietate a Beneficiarului, care își rezervă dreptul de utilizare ulterioară a acestuia, Prestatorul neavând dreptul de a folosi, transmite sau comunica acest raport altcuiva decât Beneficiarului.
Achiziționarea serviciilor obligatorii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2022, în conformitate cu Standardele Naționale de Contabilitate.
Conform criteriilor de clasificare prevăzute în art. 4 (pct. 4) al Legii Contabilității și raportării financiare nr. 287 din 15.12.2017, IMSP IFP ” Chiril Draganiuc” constituie o entitate mijlocie și ține contabilitatea în partidă dublă cu prezentarea situațiilor financiare complete, (art. 5/ alin. 3 din Legea contabilității și raportării financiare).
Potrivit art. 32 al Legii 287/2017, situațiile financiare pentru anul 2020 ale entităților mijlocii și entițăților mari trebuie să fie supuse auditului în mod obligatoriu. Aceeași obligativitate impune și Legea privind auditul situațiilor financiare 271/2017, Standardele Internaționale de Audit.
Informații despre instituția supusă auditului:
4.1. Detalii din Regulamentul IFP ”Chiril Draganiuc” este o instituție publică la autonomie financiară ce beneficiază de toate drepturile ce decurg din calitatea de persoană juridică , gestionează mijloacele financiare primate din fondurile de Asigurări Obligatorii de Asigurări Medicale (FAOAM), prin conturi trezoriale, pentru alte mijloace financiare are conturi proprii în bancă, inclusiv valutare.
4.2. Indicii activității economico-financiare a IFP ”Chiril Draganiuc” pentru anul 2022
Total active imobilizate: 217179,80 mii lei
Venituri din vânzâri: 157385,0 mii lei
Numărul mediu al salariaților în perioada de gestiune: 415,00 persoane.
Numărul mediu lunar de facturi:465;
Scopul prestațiilor:
Auditul situațiilor financiare pentru anul 2022 ale IFP ”Chiril Draganiuc”
-Examinarea în vederea exprimării unei opinii asupra situațiilor financiare anuale în conformitate cu Standardele Internaționale de Audit.
-Exprimarea unei opinii asupra imaginii fidele a situației patrimoniale, dacă sistemul de ținere a evidenței contabile al IFP ”Chiril Draganiuc” (documente primare, registre contabile, rapoarte financiare), este în conformitate cu legislația din domeniul contabilității.
-Exprimarea unei opinii asupra regularității, veridicității și corectitudinii contabilității
Condiții de recepționare a serviciilor de audit:
1. Următoarele documente vor fi considerate parte a serviciului prestat:
Scrisoarea către conducere și Raportul de audit, întocmit cu respectarea standardelor de audit și predat în termenul de prestare stipulate în contract;
Actul de prestare-recepționare a serviciilor.
2. Raportul auditului va conține suplimentar:
- Avizul auditorului privind coerența dintre raportul conducerii și situației financiare pentru aceeași perioadă de gestiune, corespunderea acestuia cu prevederile actelor normative;
- Declararația cu privire la faptul că pe parcursul auditului, s-au indentificat informații eronate semnificative prezentate în raportul conducerii, indicând despre aceasta
3. Alte cerințe:
- raportul va fi predat însoțit de act de prestare-recepționare;
- limba utilizată în cadrul activităților pe care le vor desfășura auditorii este limba română. Toate documentele elaborate de aceștia vor fi elaborate în limba română;
- originalele documentelor indicate în Raportul auditului vor fi prezentate instituției, cel târziu, la momentul finalizării integrale a serviciilor. Prestarea serviciilor se consideră încheiată în momentul prezentării și acceptării Actului de prestare-recepționare a serviciilor,
- în urma recepționării de către Beneficiar, raportul devine proprietate a Beneficiarului, care își rezervă dreptul de utilizare ulterioară a acestuia, Prestatorul neavând dreptul de a folosi, transmite sau comunica acest raport altcuiva decât Beneficiarului.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Constantin Vîrnav 13
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
8 dec 2022, 10:05
Data ultimilor modificări
8 dec 2022, 10:07
Valoarea estimată (fără TVA)
60 000 MDL
Achizitii.md ID
21069159
MTender ID
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Constantin Vîrnav 13
Durata contractului
1 ian 2023 08:00 - 30 dec 2023 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2022 Achiziționarea serviciilor obligatorii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2022, în conformitate cu Standardele Naționale de Contabilitate. Conform criteriilor de clasificare prevăzute în art. 4 (pct. 4) al Legii Contabilității și raportării financiare nr. 287 din 15.12.2017, IMSP IFP ” Chiril Draganiuc” constituie o entitate mijlocie și ține contabilitatea în partidă dublă cu prezentarea situațiilor financiare complete, (art. 5/ alin. 3 din Legea contabilității și raportării financiare). Potrivit art. 32 al Legii 287/2017, situațiile financiare pentru anul 2020 ale entităților mijlocii și entițăților mari trebuie să fie supuse auditului în mod obligatoriu. Aceeași obligativitate impune și Legea privind auditul situațiilor financiare 271/2017, Standardele Internaționale de Audit. Informații despre instituția supusă auditului: 4.1. Detalii din Regulamentul IFP ”Chiril Draganiuc” este o instituție publică la autonomie financiară ce beneficiază de toate drepturile ce decurg din calitatea de persoană juridică , gestionează mijloacele financiare primate din fondurile de Asigurări Obligatorii de Asigurări Medicale (FAOAM), prin conturi trezoriale, pentru alte mijloace financiare are conturi proprii în bancă, inclusiv valutare. 4.2. Indicii activității economico-financiare a IFP ”Chiril Draganiuc” pentru anul 2022 Total active imobilizate: 217179,80 mii lei Venituri din vânzâri: 157385,0 mii lei Numărul mediu al salariaților în perioada de gestiune: 415,00 persoane. Numărul mediu lunar de facturi:465; Scopul prestațiilor: Auditul situațiilor financiare pentru anul 2022 ale IFP ”Chiril Draganiuc” -Examinarea în vederea exprimării unei opinii asupra situațiilor financiare anuale în conformitate cu Standardele Internaționale de Audit. -Exprimarea unei opinii asupra imaginii fidele a situației patrimoniale, dacă sistemul de ținere a evidenței contabile al IFP ”Chiril Draganiuc” (documente primare, registre contabile, rapoarte financiare), este în conformitate cu legislația din domeniul contabilității. -Exprimarea unei opinii asupra regularității, veridicității și corectitudinii contabilității Condiții de recepționare a serviciilor de audit: 1. Următoarele documente vor fi considerate parte a serviciului prestat: Scrisoarea către conducere și Raportul de audit, întocmit cu respectarea standardelor de audit și predat în termenul de prestare stipulate în contract; Actul de prestare-recepționare a serviciilor. 2. Raportul auditului va conține suplimentar: - Avizul auditorului privind coerența dintre raportul conducerii și situației financiare pentru aceeași perioadă de gestiune, corespunderea acestuia cu prevederile actelor normative; - Declararația cu privire la faptul că pe parcursul auditului, s-au indentificat informații eronate semnificative prezentate în raportul conducerii, indicând despre aceasta 3. Alte cerințe: - raportul va fi predat însoțit de act de prestare-recepționare; - limba utilizată în cadrul activităților pe care le vor desfășura auditorii este limba română. Toate documentele elaborate de aceștia vor fi elaborate în limba română; - originalele documentelor indicate în Raportul auditului vor fi prezentate instituției, cel târziu, la momentul finalizării integrale a serviciilor. Prestarea serviciilor se consideră încheiată în momentul prezentării și acceptării Actului de prestare-recepționare a serviciilor, - în urma recepționării de către Beneficiar, raportul devine proprietate a Beneficiarului, care își rezervă dreptul de utilizare ulterioară a acestuia, Prestatorul neavând dreptul de a folosi, transmite sau comunica acest raport altcuiva decât Beneficiarului.
CPV: 79200000-6 - Servicii de contabilitate, servicii de audit şi servicii fiscale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Audit Sedan SRL
Preţul ofertei:
49 700 MDL
Statut:
Învingător
Corespunderea cerințelor înaintate de IFP
19.01.23 16:24
Motivul: Corespunderea cerințelor înaintate de IFP
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
14.12.22 14:27
Data deschiderii:
19.12.22 08:30
certificate de calif auditor.semnat.pdf
certificate de calif auditor.semnat.pdf
ID: 74ff9733-66eb-4bc7-8bae-b380f75dd7d0
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
14.12.22 14:24
Data deschiderii:
19.12.22 08:30
extras din registru de stat, registru ent audit, licenta.semnat.pdf
extras din registru de stat, registru ent audit, licenta.semnat.pdf
ID: 77adc715-6169-4bfb-9348-d76ba57e07c0
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
14.12.22 14:17
Data deschiderii:
19.12.22 08:30
certificate instruire.semnat.pdf
certificate instruire.semnat.pdf
ID: c4d9cb3a-9847-4d20-bcfa-ff373fdbb06a
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
14.12.22 14:26
Data deschiderii:
19.12.22 08:30
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
14.12.22 14:25
Data deschiderii:
19.12.22 08:30
scrisori de recomandare.semnat.pdf
scrisori de recomandare.semnat.pdf
ID: f0ac6b9b-35e0-4f12-a685-5b49b798f51b
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
14.12.22 14:24
Data deschiderii:
19.12.22 08:30
oferta audit imsp ifp chiril draganiuc.semnat.pdf
oferta audit imsp ifp chiril draganiuc.semnat.pdf
ID: ffbcaafa-fb4a-43ec-9285-7b219ffb7300
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
14.12.22 14:28
Data deschiderii:
19.12.22 08:30
2
Denumirea participantului:
Divers Audit
Preţul ofertei:
54 000 MDL
Statut:
în aşteptare
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
exstras divers audit srl 21 04 22.pdf
exstras divers audit srl 21 04 22.pdf
ID: 08453213-7ad2-4c4b-8c95-d22f0e4d5ec9
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
16.12.22 16:36
Data deschiderii:
19.12.22 08:30
confirmare lipsa sanctiuni divers audit 15.07.2022.pdf
confirmare lipsa sanctiuni divers audit 15.07.2022.pdf
ID: 08ee4064-05c0-4155-9644-95af2e9432ca
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
16.12.22 16:36
Data deschiderii:
19.12.22 08:30
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
16.12.22 16:36
Data deschiderii:
19.12.22 08:30
lista misiunilor de audit 2019-2021.pdf
lista misiunilor de audit 2019-2021.pdf
ID: 24fb38e5-142c-4f0c-b8a8-179a43aff337
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
16.12.22 16:36
Data deschiderii:
19.12.22 08:30
certificat bcr divers audit srl.semnat.pdf
certificat bcr divers audit srl.semnat.pdf
ID: 671f46e0-049d-47da-89ec-3d2cd9f1cdd5
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
16.12.22 16:36
Data deschiderii:
19.12.22 08:30
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
16.12.22 16:36
Data deschiderii:
19.12.22 08:30
certificat de inregistrare.semnat.pdf
certificat de inregistrare.semnat.pdf
ID: bc9d00c5-7fe0-4942-9480-2ad7f07586ea
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
16.12.22 16:36
Data deschiderii:
19.12.22 08:30
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
16.12.22 16:36
Data deschiderii:
19.12.22 08:30
3
Denumirea participantului:
Întreprinderea Mixtă Moldo-Engleză “First Audit International” S.A.
Preţul ofertei:
58 800 MDL
Statut:
în aşteptare
4
Denumirea participantului:
SA Audit Concret
Preţul ofertei:
60 000 MDL
Statut:
în aşteptare
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Documente de depunere
Data încărcării:
14.12.22 14:40
Data deschiderii:
19.12.22 08:30
declarație lipsa sancțiuni.pdf
declarație lipsa sancțiuni.pdf
ID: 1dbf4b2b-e9f0-496e-b188-d6ec50f7b088
Documente de depunere
Data încărcării:
14.12.22 14:40
Data deschiderii:
19.12.22 08:30
declarație de conduită etică.pdf
declarație de conduită etică.pdf
ID: 2c1bfded-417e-4683-9066-e9bd1be207d9
Documente de depunere
Data încărcării:
14.12.22 14:40
Data deschiderii:
19.12.22 08:30
declarație de cunoaștere explicită a legislației.pdf
declarație de cunoaștere explicită a legislației.pdf
ID: 379abc34-c41d-4182-b537-9f477934a952
Documente de depunere
Data încărcării:
14.12.22 14:40
Data deschiderii:
19.12.22 08:30
extras din eegistrul public al entităților de audit.semnat.pdf
extras din eegistrul public al entităților de audit.semnat.pdf
ID: 77380e19-47e3-4f58-8137-c169fa99bb2d
Documente de depunere
Data încărcării:
14.12.22 14:40
Data deschiderii:
19.12.22 08:30
anexa oferta 1.semnat (17).pdf
anexa oferta 1.semnat (17).pdf
ID: 870508b1-3cba-4836-a4a9-cce1c936e451
Documente de depunere
Data încărcării:
14.12.22 14:40
Data deschiderii:
19.12.22 08:30
anexa oferta 2.semnat (16).pdf
anexa oferta 2.semnat (16).pdf
ID: 9c4a2ac7-7c9b-4dc2-8fee-23ae6ba49452
Documente de depunere
Data încărcării:
14.12.22 14:40
Data deschiderii:
19.12.22 08:30
lista entităților audiate.pdf
lista entităților audiate.pdf
ID: b07177c0-e1cb-45a3-bc9f-594fa6f78540
Documente de depunere
Data încărcării:
14.12.22 14:40
Data deschiderii:
19.12.22 08:30
Documente de depunere
Data încărcării:
14.12.22 14:40
Data deschiderii:
19.12.22 08:30
Documente de depunere
Data încărcării:
14.12.22 14:40
Data deschiderii:
19.12.22 08:30
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK