1
Perioada de actualizare
de la 06.12.2022 16:30
până la 12.12.2022 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.12.2022 12:00
până la 20.12.2022 12:00
3
Licitaţie
21.12.2022 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 425 000 MDL
Perioada clarificărilor: 6 dec 2022, 16:30 - 12 dec 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 dec 2022, 12:00 - 20 dec 2022, 12:00
Începutul licitației: 21 dec 2022, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de pază fizică și tehnică pentru anul 2023- Conform Caietului de sarcini
(vezi Anexa nr. 21 la Documentaţia standard) și prevederilor legale- Legea nr.283-XV din 04.07.2003 privind activitatea particulară de detectiv şi de pază.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alexandru Lăpușneanu nr. 28
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dumitru Agache
Telefonul de contact
(022)-253-743
Datele achizitiei
Data publicării
6 dec 2022, 14:53
Data ultimilor modificări
6 dec 2022, 16:30
Valoarea estimată (fără TVA)
425 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
4 250 MDL
Achizitii.md ID
21069025
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alexandru Lăpușneanu nr. 28
Durata contractului
1 ian 2023 16:29 - 30 dec 2023 16:29
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de pază fizică și tehnică pentru anul 2023- Conform Caietului de sarcini (vezi Anexa nr. 21 la Documentaţia standard) și prevederilor legale- Legea nr.283-XV din 04.07.2003 privind activitatea particulară de detectiv şi de pază. CPV: 79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
Documentele procedurii de achiziție
Documentaţia standard.semnat.pdf Documentaţia standard.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentaţia standard- Format.pdf
6.12.22 16:30
DUAE.semnat.pdf DUAE.semnat.pdf
Criterii de eligibilitate
DUAE- Format.pdf
6.12.22 16:30
Anunț de participare.semnat.pdf Anunț de participare.semnat.pdf
tenderNotice
Anunț de participare.semnat.pdf
6.12.22 16:30
Documentele lotului
DUAE.doc
DUAE- Format Word
6.12.22 16:30
Documentaţia standard.docx
Documentaţia standard- Format Word
6.12.22 16:30

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 427 838,40 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În conformitate cu decizia nr. 01 din 04.01.2023 cu privire la atribuirea contractului de achiziție publică privind achiziționarea serviciilor de “Pază fizică și tehnică pentru anul 2023”, grupul de lucru pentru achiziţii publice a decis că oferta depusă de către Î.S. “Servicii Pază” a MAI, prin intermediul SIA„RSAP”, conform procedurii nr. ocds-b3wdp1-MD-1670331269718 din 06.12.2022, este conformă, admisibilă şi corespunde cu cerințele stabilite în documentația de atribuire. Astfel, Î.S. “Servicii Pază” a MAI este unica care a depus oferta şi este desemnată câştigătoare. În acest context, conform art. 32 alin. (3) lit. b) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice, îi invităm pe reprezentanţii Î.S. “Servicii Pază” a MAI la sediul Curţii Constituționale, pentru semnarea contractului de achiziţie publică.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări