Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21068747
1
Perioada de actualizare
de la
01.12.2022 18:26
până la 11.12.2022 12:00
până la 11.12.2022 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la
11.12.2022 12:00
până la 31.12.2022 09:00
până la 31.12.2022 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
31 376 791,66 MDL
Perioada clarificărilor:
1 dec 2022, 18:26 - 11 dec 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
11 dec 2022, 12:00 - 31 dec 2022, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Sistemul de alimentare cu apă din satul Țînțăreni, raionul Anenii Noi. Branșamente
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6538, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Ţînţăreni (r-l Anenii Noi), Stefan cel Mare 3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
1 dec 2022, 18:26
Data ultimilor modificări
6 dec 2022, 8:51
Achizitii.md ID
21068747
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Sistemul de alimentare cu apă din satul Țînțăreni, raionul Anenii Noi. Branșamente
Buget: 31376791.66 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
caiiet de sarcini sistemul de aimentare cu apa.signed.pdf
caiiet de sarcini sistemul de aimentare cu apa.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
1.12.22 18:26
anun〓 de participare.signed.pdf
anun〓 de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
1.12.22 18:26
caiiet de sarcini sistemul de aimentare cu apa bransamente.signed.pdf
caiiet de sarcini sistemul de aimentare cu apa bransamente.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
1.12.22 18:26
documenta〓ia stantard.signed.pdf
documenta〓ia stantard.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
1.12.22 18:26
2-1_tintareni_bransamente_formularul_1_desfasurat.signed.pdf
2-1_tintareni_bransamente_formularul_1_desfasurat.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
6.12.22 08:51
formularul 1 desfasurat sistemul de alimentare cu apa tintareni.signed.pdf
formularul 1 desfasurat sistemul de alimentare cu apa tintareni.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
6.12.22 08:51
Sistemul de alimentare cu apă din satul Țînțăreni, raionul Anenii Noi. Branșamente
Data:
1 dec 2022, 21:25
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Va rugam sa publicati F1 desfasurata, sau ne ghidați unde o putem accesa. Speram ca nu veți aștepta să conestam
Răspuns (6 dec 2022, 09:00):
Formularul 1 descifrat a fost publicat.
Data:
2 dec 2022, 14:41
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Aveti de doua ori devizul Nr.2-1. Schimbati va rog numarul devizului cu bransamente ca sa fie clar pentru toti
Răspuns (6 dec 2022, 09:13):
Insităm, să studiați proiectul la sediul Primăriei com. Țînțăreni, r-nul Anenii Noi.
Data:
2 dec 2022, 14:55
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Puneti va rog denumirea la fiecare deviz, este numai numarul care se deosibeste, da nu stim daca este statie de pompare sau altceva, care retele electrice, pe care teren-platforma fac amenajare ?
Răspuns (6 dec 2022, 09:14):
Insităm, să studiați proiectul la sediul Primăriei com. Țînțăreni, r-nul Anenii Noi.
Data:
5 dec 2022, 19:06
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
art. 34 Legea 131, alin. (2) Autoritatea contractantă are obligaţia de a răspunde, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi, cît mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, într-o perioadă care nu trebuie să depăşească, de regulă, 3 zile lucrătoare de la primirea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic, cu excepţia procedurii de cerere a ofertelor de preţuri, caz în care această perioadă nu trebuie să depăşească o zi lucrătoare. utoritatea contractantă are dreptul de a accepta clarificări privind documentația de atribuire după expirarea termenului de solicitare a clarificărilor dacă prezentarea răspunsurilor la aceste solicitări se încadrează în termenele stabilite la alin.(4). În cazul nerespectării perioadei de prezentare a răspunsului la clarificări privind documentația de atribuire, autoritatea contractantă este obligată să prelungească termenul de depunere a ofertelor sau a cererilor de participare pentru operatorii economici, ținînd cont de perioada de întîrziere. Deci repetam cerință privind publicarea F 1 în forma desfasurata
Răspuns (6 dec 2022, 09:00):
Formularul 1 descifrat a fost publicat.
Data:
6 dec 2022, 10:22
Subiectul întrebării:
caietul de sarcini
Întrebare:
Ati publicat F 1 desfasurata cu urmatoarea Nota: Prezentul Formular 1 cu norme descifrate, nu face parte din categoria de documente obligatorii pentru licitație,
respectiv autoritatea contractanta nu va lua in calcul la evaluarea ofertelor tehnice a acestui formular.
Fiecare ofertant are libertatea de a elabora oferta tehnica reieșind din propriile resurse de care dispune (utilaje, mecanisme,
resurse etc..). Putem sa modificam si normele de consum pe utilaje, mecanizme, materiale si manopera? Aveti acordul proiectantului la modificarea normelor de consum pentru resurse?
Răspuns (7 dec 2022, 09:29):
Normele de consum urmează a fi elaborate in stricta conformitate cu baza normativa aprobate prin ordinele Organului Național de dirijare in Construcții emise începând cu 01.01.2002;
Data:
6 dec 2022, 10:28
Subiectul întrebării:
caietul de sarcini
Întrebare:
Ati publicat F 1 desfasurata cu urmatoarea Nota: Prezentul Formular 1 cu norme descifrate, nu face parte din categoria de documente obligatorii pentru licitație, respectiv autoritatea contractanta nu va lua in calcul la evaluarea ofertelor tehnice a acestui formular. Fiecare ofertant are libertatea de a elabora oferta tehnica reieșind din propriile resurse de care dispune (utilaje, mecanisme, resurse etc..). intrebare ca sa intelegem prin etc... ? Cum se raporteaza acasta nota la art. 34 Legea 131, alin. (2) Autoritatea contractantă are obligaţia de a răspunde, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi? Cum vor fi evaluate ofertele cind fiecare vine cu propriile norme de consum?
Răspuns (8 dec 2022, 08:27):
Potrivit art.34 alin.2 se solicita indicarea adresei de internet la care documentația de atribuire va fi disponibilă. Astfel, invitația de participare și caietul de sarcini este plasat pe achiziții.md.
Evaluarea se va efectua conform criteriilor din documentație de atribuire “Cel mai mic preț” cu corespunderea cerințelor solicitate.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK