1
Perioada de actualizare
de la 01.12.2022 16:19
până la 12.12.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.12.2022 10:00
până la 22.12.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 94 674 MDL
Perioada clarificărilor: 1 dec 2022, 16:19 - 12 dec 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 dec 2022, 10:00 - 22 dec 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

белый хлеб нарезной,упакованный
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
7401, МОЛДОВА, Тараклия, г.Тараклия (р-н Тараклия), Taraclia, str. Lenin, 128
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Лупов Вячеслав
Telefonul de contact
0294 24397
Datele achizitiei
Data publicării
1 dec 2022, 15:50
Data ultimilor modificări
1 dec 2022, 16:26
Valoarea estimată (fără TVA)
94 674 MDL
Achizitii.md ID
21068735
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
7401, МОЛДОВА, Тараклия, г.Тараклия (р-н Тараклия), Taraclia, str. Lenin, 128
Durata contractului
1 ian 2023 02:00 - 30 iun 2023 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
хлеб нарезной,упакованный высший сорт 0,550гр CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 3500.0
Unități de măsură:
2)
Denumirea
хлеб нарезной,упакованный высший сорт 0,600гр CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1941.0
Unități de măsură:
3)
Denumirea
булочка в ассортименте,упакованная ,высший сорт 0,80г CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 461.0
Unități de măsură:
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

AO IUGINTERTRANS

Preţul ofertei: 101 896,70 MDL
Statut: Învingător
Motivul: соответствуют всем требованиям
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări