1
Perioada de actualizare
de la 30.11.2022 19:48
până la 09.12.2022 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la 09.12.2022 08:30
până la 12.12.2022 08:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 799 719 MDL
Perioada clarificărilor: 30 nov 2022, 19:48 - 9 dec 2022, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 9 dec 2022, 8:30 - 12 dec 2022, 8:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de remediere a defectelor locale în partea carosabilă pe străzi, accese și curți de bloc din sectorul Centru, or. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. S.Lazo,18 mun. Chişinău
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inga Aftenii
Telefonul de contact
060435352
Datele achizitiei
Data publicării
30 nov 2022, 19:46
Data ultimilor modificări
6 dec 2022, 16:30
Valoarea estimată (fără TVA)
799 719 MDL
Achizitii.md ID
21068636
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. S.Lazo,18 mun. Chişinău
Durata contractului
12 dec 2022 08:00 - 29 dec 2022 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_nou_intretinere.doc
Documentele la ofertă
-
30.11.22 19:48
documentatia_standard injectare_mod_v2_1.doc
Documentele la ofertă
-
30.11.22 19:48
anunt participare-cen.semnat 2.pdf anunt participare-cen.semnat 2.pdf
Documentele la ofertă
-
6.12.22 02:46
Documentele lotului
duae_nou_intretinere.doc
-
30.11.22 19:48
anunt participare-cen.semnat 2.pdf
-
6.12.22 02:46

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Marca ASC

Preţul ofertei: 753 502,28 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Decizia GLAP al DGTPCC din 16.12.2022
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări