1
Perioada de actualizare
de la 28.11.2022 11:28
până la 02.12.2022 11:30
2
Propunerea ofertelor
de la 02.12.2022 11:30
până la 07.12.2022 11:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 70 000 MDL
Perioada clarificărilor: 28 nov 2022, 11:28 - 2 dec 2022, 11:30
Perioada de depunere a ofertelor: 2 dec 2022, 11:30 - 7 dec 2022, 11:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Fişe şi registre
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD- 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 190.
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Curea Cristina
Telefonul de contact
078913550
Datele achizitiei
Data publicării
28 nov 2022, 11:25
Data ultimilor modificări
29 nov 2022, 11:28
Valoarea estimată (fără TVA)
70 000 MDL
Achizitii.md ID
21068309
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD- 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 190.
Durata contractului
1 ian 2023 11:27 - 30 dec 2023 11:27
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Fişe şi registre CPV: 22800000-8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare şi alte articole imprimate de papetărie din hârtie sau din carton
Cantitatea: 187329.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
formulare 20223.pdf formulare 20223.pdf
Documentele la ofertă
-
28.11.22 11:28
anunt fise si registre.docx
Documentele la ofertă
-
28.11.22 11:28
caiet de sarcini fise si registre 2023.docx
Documentele la ofertă
-
28.11.22 11:28
duae.docx
Documentele la ofertă
-
28.11.22 11:28

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Global Service Telemarketing

Preţul ofertei: 51 777 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Metrompaş

Preţul ofertei: 83 936,96 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Fişe şi registre
Data:
29 nov 2022, 11:28
Subiectul întrebării:
Cerințe la documentație
Întrebare:
Buna ziua, pentru o achiziție cu costuri mici solicitați prea multe documente( 10 la număr), pentru prima etapă ar fi destul DUAE-ul, anexa 22, anexa 23, anexa 7,anexa 8. Solicităm să revezuiți cerințele. O zi frumoasă!
Răspuns (29 nov 2022, 11:37):
DOCUMENTELE AU FOST SOLICITATE LA DECIZIA GRUPULUI DE LUCRU
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări