1
Perioada de actualizare
de la 25.11.2022 22:38
până la 16.12.2022 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.12.2022 16:00
până la 30.12.2022 16:00
3
Licitaţie
de la 02.01.2023 14:05
până la 02.01.2023 14:19
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 3 259 583,34 MDL
Perioada clarificărilor: 25 nov 2022, 22:38 - 16 dec 2022, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 dec 2022, 16:00 - 30 dec 2022, 16:00
Începutul licitației: 2 ian 2023, 14:05

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de deservire tehnică periodică și reparații auto şi piese de schimb auto
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Posta Moldovei
Telefonul de contact
+37368138989
Datele achizitiei
Data publicării
25 nov 2022, 22:34
Data ultimilor modificări
25 nov 2022, 22:38
Valoarea estimată (fără TVA)
3 259 583,34 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
32 596 MDL
Achizitii.md ID
21068255
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Durata contractului
16 ian 2023 02:00 - 30 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Deservire tehnică periodică CPV: 50100000-6 - Servicii de reparare şi de întreţinere a vehiculelor şi a echipamentelor aferente şi servicii conexe
Cantitatea: 50.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Servicii de reparații auto şi piese de schimb auto CPV: 50100000-6 - Servicii de reparare şi de întreţinere a vehiculelor şi a echipamentelor aferente şi servicii conexe
Cantitatea: 50.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt- reparatii auto.pdf anunt- reparatii auto.pdf
Documentele la ofertă
-
25.11.22 22:38
anexa nr.9 garantia bancara.docx
Documentele la ofertă
-
25.11.22 22:38
anexa nr 1 1.xlsx
Documentele la ofertă
-
25.11.22 22:38
anexa nr 1.2.xlsx
Documentele la ofertă
-
25.11.22 22:38
anexa nr. 2 formularul ofertei - bunuri si servicii.docx
Documentele la ofertă
-
25.11.22 22:38
anexa nr.12 experienta.docx
Documentele la ofertă
-
25.11.22 22:38
declaratie operator economic legea 74.docx
Documentele la ofertă
-
25.11.22 22:38

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ARIA-DUCA SRL

Preţul ofertei: 339 945,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării ofertelor depuse în cadrul procedurii prin licitație deschisă Nr. ocds-b3wdp1-MD-1669408491687 din „25” noiembrie 2022 privind achiziționarea Serviciilor de deservire tehnică periodică și reparații auto şi piese de schimb auto, conducându-se de prevederile Legii nr.74/2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, grupul de lucru pentru achiziții a decis: 1. A desemna câștigătoare pentru Lotul 11 – Chișinău, oferta operatorului economic S.R.L. „Aria-Duca” reieșind din faptul că s-a conformat tuturor cerințelor din invitația de participare la procedura de achiziție a Serviciilor de deservire tehnică periodică și reparații auto şi piese de schimb auto (ocds-b3wdp1-MD-1669408491687 din „25” noiembrie 2022), suma totală fără TVA – 339 945,50 lei (suma totală cu TVA – 407 934,60 lei), care se încadrează în bugetul prevăzut pentru lotul respectiv. 2. A anula procedura de achiziție pentru Loturile 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 și 10, din motiv că nu a fost depusă nici o ofertă. Conform prevederilor Legii nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, - art.65 „Termene pentru încheierea contractelor de achiziții sectoriale” (1) Contractele de achiziții/acordurile-cadru care intră în sfera de aplicare a prezentei legi pot fi încheiate numai după împlinirea termenelor de așteptare de 11 zile de la data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire. (2) Contractele de achiziții/acordurile-cadru care intră în sfera de aplicare a prezentei legi, încheiate înainte de împlinirea termenului prevăzut la alin. (1), sunt lovite de nulitate. - art. 87, alin.(2) “Soluționarea contestațiilor privind atribuirea contractelor de achiziții sectoriale se realizează conform cap. X din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice”. Vă mulțumim pentru participare!
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Tudomar & CO SRL

Preţul ofertei: 369 404 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

T&T MOTOR SERVICE S.R.L.

Preţul ofertei: 426 350 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări