Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
25.11.2022 20:14
până la 30.11.2022 16:00
până la 30.11.2022 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la
30.11.2022 16:00
până la 04.12.2022 16:00
până la 04.12.2022 16:00
3
Licitaţie
de la
05.12.2022 14:00
până la 05.12.2022 14:14
până la 05.12.2022 14:14
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
500 000 MDL
Perioada clarificărilor:
25 nov 2022, 20:14 - 30 nov 2022, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor:
30 nov 2022, 16:00 - 4 dec 2022, 16:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Procedura de achiziție este aplicată sub incidența actului normativ:
Hotărârea de Guvern Nr. 351 din 10-06-2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
25 nov 2022, 20:14
Data ultimilor modificări
29 nov 2022, 9:04
Achizitii.md ID
21068245
MTender ID
CPV
35100000-5 - Echipament de urgenţă şi de siguranţă
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Data:
29 nov 2022, 09:04
Subiectul întrebării:
Momente organizatorice
Întrebare:
Buna ziua. Avem cateva intrebari:
1. 1% garantie contracturala se achita la depunerea ofertelor. In caz de respingere a carorva ofertanti aceasta suma se restiuie?
2. Este licitatie cu cadere?
3. Achitarea pt marfa in termen de cate zile se face?
4. Importa tipul ambalajului pt impachetarea sigiliilor la momentul livrarii?
Răspuns (29 nov 2022, 13:55):
Bună ziua,
garanția de ofertă 1%, se depune de către toți operatorii economici în momentul depunerii ofertelor. După desemnarea câștigătorului, garanția se returnează către ceilalți ofertanți în decurs de 5 zile calendaristice. Procedura va avea loc prin Licitație electronică. Achitarea pentru marfă se va efectua conform condițiilor din invitația de participare: achitarea se va efectua în termen de 30 zile din data recepționării bunurilor.
Metoda de împachetare ar fi preferabil câte 100 buc numeric/ 2000 buc total pentru o cutie.”
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK