Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
666 666,67 MDL
Perioada clarificărilor:
25 nov 2022, 20:07 - 6 dec 2022, 9:13
Perioada de depunere a ofertelor:
6 dec 2022, 9:13 - 10 dec 2022, 9:13
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Procedura de achiziție este aplicată sub incidența actului normativ:
Hotărârea de Guvern Nr. 351 din 10-06-2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat.
Informația despre anulare
Motivul anulării
Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a evaluării ofertelor depuse în cadrul procedurii prin cererea ofertelor de preț Nr. ocds-b3wdp1-MD-1669399470055 din „25” noiembrie 2022 privind achiziționarea benzii pentru aparatele de casă, conducându-se de prevederile art. 81, alin. 4) al Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 351 din 10.06.2020, grupul de lucru pentru achiziții a decis:
1. A anula procedura de achiziție prin cererea ofertelor de preț (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1669399470055 din „25” noiembrie 2022), privind achiziționarea benzii pentru aparatele de casă, suma totală fără TVA – 686 080,00 lei (suma totală cu TVA – 823 296,00 lei), din motiv că valoarea inclusă în propunerea financiară de către unicul operator economic, ,,Radop-Opt” S.R.L. depășește valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziție respectiv.
2. A publica repetat procedura de achiziționare a benzii pentru aparatele de casă, pentru necesitățile Î.S. „Poșta Moldovei”.
*Conform prevederilor Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 351 din 10.06.2020,
- art. 108: „Rezultatele achizițiilor pot fi contestate la fondator în termen de 5 zile lucrătoare de la data anunțării lor
- art. 109: „Litigiile cu privire la achiziții se soluționează în instanța de contencios administrativ competentă”.
Vă mulțumim pentru participare!
1. A anula procedura de achiziție prin cererea ofertelor de preț (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1669399470055 din „25” noiembrie 2022), privind achiziționarea benzii pentru aparatele de casă, suma totală fără TVA – 686 080,00 lei (suma totală cu TVA – 823 296,00 lei), din motiv că valoarea inclusă în propunerea financiară de către unicul operator economic, ,,Radop-Opt” S.R.L. depășește valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziție respectiv.
2. A publica repetat procedura de achiziționare a benzii pentru aparatele de casă, pentru necesitățile Î.S. „Poșta Moldovei”.
*Conform prevederilor Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 351 din 10.06.2020,
- art. 108: „Rezultatele achizițiilor pot fi contestate la fondator în termen de 5 zile lucrătoare de la data anunțării lor
- art. 109: „Litigiile cu privire la achiziții se soluționează în instanța de contencios administrativ competentă”.
Vă mulțumim pentru participare!
Data anulării
19 dec 2022, 14:41
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
25 nov 2022, 20:07
Data ultimilor modificări
19 dec 2022, 14:42
Achizitii.md ID
21068244
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
30 nov 2022, 12:22
Subiectul întrebării:
bugetul
Întrebare:
Va rog sa revizuiti bugetul.
Răspuns (5 dec 2022, 09:13):
Buna ziua!
bugetul a fost creat in baza planului de achiziții anual cu evaluarea prețului de piața actual.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK