1
Perioada de actualizare
de la 25.11.2022 01:39
până la 05.12.2022 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.12.2022 12:00
până la 16.12.2022 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 724 833 MDL
Perioada clarificărilor: 25 nov 2022, 1:39 - 5 dec 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 dec 2022, 12:00 - 16 dec 2022, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

„Servicii de alimentare a elevilor din cadrul IPLTPA „Mihail Berezovschi”, pentru perioada 09.01.2023-24.12.2023” conform cerințelor specificate în documentația de atribuire.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2075, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Ciocana str. Igor Vieru 15/4
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Doina Cercel
Telefonul de contact
68535107
Datele achizitiei
Data publicării
25 nov 2022, 1:29
Data ultimilor modificări
1 dec 2022, 19:57
Valoarea estimată (fără TVA)
2 724 833 MDL
Achizitii.md ID
21068104
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2075, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Ciocana str. Igor Vieru 15/4
Durata contractului
9 ian 2023 08:00 - 30 dec 2023 01:38
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentare a elevilor din cadrul IPLTPA „Mihail Berezovschi”, în perioada 09.01.2023 -24.12.2023 CPV: 55510000-8 - Servicii de cantină
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare 2023.pdf anunt de participare 2023.pdf
Documentele la ofertă
Anunțul de participare.
25.11.22 01:39
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
DECLARAŢIE privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani.
25.11.22 01:39
documentatia standarta_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard.
25.11.22 01:39
duae_ro_.doc
Documentele la ofertă
DUAE
25.11.22 01:39

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Savuros Prim

Preţul ofertei: 2 724 833 MDL
Statut: Învingător
Motivul: La lotul unic „Servicii de alimentare a elevilor din cadrul IPLTPA „Mihail Berezovschi”, pentru perioada 09.01.2023-24.12.2023” a declara învingătoare oferta operatorului economic SRL „Savuros Prim”, care, corespunde cerințelor caietului de sarcini, a îndeplinit toate criteriile de calificare și în urma aplicării factorilor de evaluare a acumulat 90 de puncte.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IMAP Adolescenta

Preţul ofertei: 2 724 833 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări