1
Perioada de actualizare
de la 24.11.2022 14:57
până la 05.12.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.12.2022 10:00
până la 12.12.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 558 606,40 MDL
Perioada clarificărilor: 24 nov 2022, 14:57 - 5 dec 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 dec 2022, 10:00 - 12 dec 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Operatorii economici vor prezenta ofertele în corespundere cu recomandările Ordinului Nr. 638 din 12-08-2016 și Ordinului nr.910 din 02.10.2020 cu privire la implementarea ,,Recomandărilor pentru un regim alimentar sănătos şi activitate fizică adecvată în instituţiile de învăţămînt din Republica Moldova”.
- Elevii claselor I-IV (dejunul cald): 423 elevi * 15,85 lei * 168 zile = 1126364,40 lei;
- Elevii grupelor cu regim prelungit care se alimentează gratuit (20% din numărul total al elevilor din GRP): 15 elevi * 30,20 lei * 170 zile = 77010,00 lei;
- Elevii claselor V-IX (dejunul cald): 70 elevi * 15,85 lei * 170 zile = 188615,00 lei;
- Licee și clase cu profil sportiv care se alimentează cl.V-VIII: 27 elevi * 36,30 lei * 170 zile = 166617,00 lei.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Postei 44
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Micleusanu Natalia
Telefonul de contact
069947657
Datele achizitiei
Data publicării
24 nov 2022, 14:49
Data ultimilor modificări
24 nov 2022, 14:57
Valoarea estimată (fără TVA)
1 558 606,40 MDL
Achizitii.md ID
21068063
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Postei 44
Durata contractului
1 ian 2023 14:55 - 30 dec 2023 14:55
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de cantină și servicii de catering CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-
24.11.22 14:57
documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
-
24.11.22 14:57
anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
-
24.11.22 14:57
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IMAP Adolescenta

Preţul ofertei: 1 558 606,40 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerintelor caietului de sarcini.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări