1
Perioada de actualizare
de la 25.11.2022 14:25
până la 30.11.2022 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 30.11.2022 15:00
până la 05.12.2022 13:00
3
Licitaţie
06.12.2022 14:37
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 700 MDL
Perioada clarificărilor: 25 nov 2022, 14:25 - 30 nov 2022, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 nov 2022, 15:00 - 5 dec 2022, 13:00
Începutul licitației: 6 dec 2022, 14:37

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Piese de schimb pentru ZIL 131 MRK 750 (ЯМЗ 236) (3 pozitii)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Alecsandri, 78
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olga Popov
Telefonul de contact
022 25 31 36
Datele achizitiei
Data publicării
24 nov 2022, 14:35
Data ultimilor modificări
26 nov 2022, 8:23
Valoarea estimată (fără TVA)
1 700 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
6,80 MDL
Achizitii.md ID
21068061
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Alecsandri, 78
Durata contractului
12 dec 2022 14:09 - 30 ian 2023 14:24
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Piese de schimb CPV: 34900000-6 - Diverse echipamente de transport şi piese de schimb
Cantitatea: 5.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie.docx
Criterii de eligibilitate
Declarația privind neîncadrarea în situațiile prevăzute de art. 16 alin (2) lit a) din Legea 246/2017 cu privire la întreprinderea de stat şi întreprinderea municipală.
25.11.22 14:25
informatie generala.docx
Criterii de eligibilitate
Informatie generala despre confirmată prin aplicarea semnăturii electronice și/sausemnată și ștampilată de către ofertant.
25.11.22 14:25
Documentele lotului
formular oferta. lot 3.docx
Formularul ofertei asumată şi confirmată prin aplicarea semnăturii electronice și/sau semnată și ștampilată de către ofertant.
25.11.22 14:25

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Bigardin SRL

Preţul ofertei: 798 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor documentației de atribuire și se încadrarează în bugetul estimat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări