Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
24.11.2022 11:44
până la 01.12.2022 08:18
până la 01.12.2022 08:18
2
Propunerea ofertelor
de la
01.12.2022 08:18
până la 07.12.2022 14:48
până la 07.12.2022 14:48
3
Licitaţie
08.12.2022 14:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
41 666,67 MDL
Perioada clarificărilor:
24 nov 2022, 11:44 - 1 dec 2022, 8:18
Perioada de depunere a ofertelor:
1 dec 2022, 8:18 - 7 dec 2022, 14:48
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Servicii de telefonie mobilă
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2073, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare si Sfint nr.105
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
24 nov 2022, 11:44
Data ultimilor modificări
24 nov 2022, 17:01
Achizitii.md ID
21068032
MTender ID
CPV
64200000-8 - Servicii de telecomunicaţii
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Data:
24 nov 2022, 17:01
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
Rugam clarificarea cerintei (tinand cont si de pt. 2.2.1)
2.2.34 Prin participarea la concurs orice operator admite ca SIM card-urile oferite ar putea sa nu fie compatibile cu aparatele de telefon ale angajatilor Secretariatul Parlamentului. Prin incompatibilitate este admis faptul ca anumite modele de telefon ar putea sa nu ruleze SIM-urile oferite. In acest caz operatorul castigator va oferi, la cererea beneficiarului, in folosinta gratuita pentru toata perioada contractuala, aparate de telefon in limita abonamentelor contractate. Aparatele de telefon oferite trebuie sa fie cel putin minim compatibile cu SIM-urile operatorului castigator.
Răspuns (28 nov 2022, 08:02):
Referitor la - 2.2.1. RASPUNS - viteza de transmisie a datelor)
Referitor la 2.2.34. RASPUNS. SIM care sa ruleze pe toate telefoanele deținute de angajați, sau telefoane minim compatibile cu sim oferite.
Data:
25 nov 2022, 12:43
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
Conform pt 2.2.16 Prestatorul are obligatia de a asigura gratuit generarea facturii detaliate, la nivel de abonat, atit in format electronic, cit si pe format de hirtie.
a. Se va asigura eliberarea facturilor lunare, detaliate, pe suport de hirtie.
Eliberarea facturilor lunare detaliate pe suport de hirtie va necesita utilizarea unei mari cantitati de hirtie.
In contextul actual, aceasta cerinta urmeaza a fi exclusa.
Răspuns (25 nov 2022, 14:58):
Se accepta transmiterea doar format electronic descifrările detaliate.
Factua fiscală și extras din cont cu informații de totalizare lunare: soldul la începutul perioadei, plata de abonament telefonie, apeluri naționale nr. minute, servicii date total utilizate, Convorbiri internaționale total- pret, Roaming total-pret, SMS total, MMS și alte informații total pentru toate numerele pentru luna curenta, va fi prezentat și pe hartie.
Data:
28 nov 2022, 08:34
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
Rugam clarificarea raspunsului ref la pt.2.2.34: Daca serviciile vor fi oferite conform pt. 2.2.1, la ce cazuri se refera pt. 2.2.34? Rugam indicarea unor exemple.
Răspuns (30 nov 2022, 08:18):
SIM care sa ruleze pe toate telefoanele angajatilor, incepind cu toate telefoanele Nokia, Oppo, Samsung, Xiaomi, OnePlus, iPhone si alte branduri, prevazute pt. Moldova. De la cele mai vechi pina la cele mai noi.
Servicii de telefonie mobilă
Data:
30 nov 2022, 13:54
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
Reiese că dacă serviciile vor fi oferite conform cerintele din pt. 2.2.1, SIMurile vor rula "pe toate telefoanele angajatilor, incepind cu toate telefoanele Nokia, Oppo, Samsung, Xiaomi, OnePlus, iPhone si alte branduri, prevazute pt. Moldova. De la cele mai vechi pina la cele mai noi".?
Răspuns (1 dec 2022, 08:15):
Sunt 2 puncte total diferite.
2.2.1 am raspuns anterior. se refera la viteza de transmisie a datelor. Intrebarea se repeta.
Referitor la SIMuri este alt punct separat.
La fel raspuns mai sus: SIM-uri care sa ruleze pe toate telefoanele angajatilor.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK