1
Perioada de actualizare
de la 23.11.2022 12:55
până la 02.12.2022 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.12.2022 13:00
până la 09.12.2022 13:00
3
Licitaţie
de la 12.12.2022 11:05
până la 12.12.2022 11:23
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 572 250 MDL
Perioada clarificărilor: 23 nov 2022, 12:55 - 2 dec 2022, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 dec 2022, 13:00 - 9 dec 2022, 13:00
Începutul licitației: 12 dec 2022, 11:05

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Pulpă de vită refrigerată, dezosată, starea de îngrășare-slabă. Fără tendoane și cartilaje.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str Independeței
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ceremuș Liliana
Telefonul de contact
+37323154622
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
23 nov 2022, 13:46
Valoarea estimată (fără TVA)
572 250 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
5 722 MDL
Achizitii.md ID
21067926
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, conform anexei cu lista institutiilor
Durata contractului
2 ian 2023 02:00 - 31 mart 2023 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Produse alimentare pentru instituțiile de educație timpurie (IET) pe perioada trimestrului I al anului 2023, conform necesităților DÎTS a Primăriei mun.Bălți CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 3270.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
documentatia _standard_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.semnat
Documentele la ofertă
Documentatie: formulare, anexe, contract - format PDF
23.11.22 12:55
declaratie_ro.semnat
Documentele la ofertă
Declaratie - format PDF
23.11.22 12:55
declaratie_ro
Documentele la ofertă
Declaratie - format Word
23.11.22 12:55
Lista Institutiilor IET.semnat
Documentele la ofertă
Anexa cu lista instituțiilor
23.11.22 12:55
Anunt de participare - Produse alimentare trim. I a.2023.semnat
Documentele la ofertă
Anunț de participare
23.11.22 12:55
Plan anual modificat DITS.semnat
Documentele la ofertă
Plan anual modificat
23.11.22 12:55
documentatia _standard_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021
Documentele la ofertă
Documentatia: formulare, anexe, contract - format Word
23.11.22 12:55
Anunț de intenție 10 - bap_nr_11_11.02.2022.semnat
Documentele la ofertă
Anunt de intentie
23.11.22 13:46
DUAE formular nou din 26.11.2020.semnat
Documentele la ofertă
DUAE formular - format PDF
23.11.22 13:46
DUAE formular nou din 26.11.2020
Documentele la ofertă
DUAE formular- format WORD
23.11.22 13:46

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Ferma Nr 4 SRL

Preţul ofertei: 386 678 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Specificația tehnică anexată de operatorul economic SRL ”Ferma NR.4” conține spații goale în ceea ce privește colonița 3 ”Țara de origine” și colonița 4 ”Producătorul”. Oferta este respinsă din motivul nerespectării prevedrilor expuse la pct.49 din Documentația Standard pentru realizarea achiziţiilor publice de bunuri și servicii, aprobată prin OMF nr.115 din 15.09.2021: 48. Oferta cuprinde următoarele formulare: 1) Propunerea tehnică - ofertantul elaborează propunerea tehnică, astfel încât aceasta să respecte în totalitate cerinţele de calificare, precum şi cerinţele prevăzute în caietul de sarcini. Propunerea tehnică conține -Specificaţii tehnice (anexa nr. 22); 2) Propunerea financiară- ofertantul elaborează propunerea financiară, astfel încât aceasta să furnizeze toate informaţiile solicitate cu privire la preţuri, tarife, precum şi la alte condiţii financiare şi comerciale legate de obiectul contractului de achiziţie publică de bunuri și servicii. Propunerea financiară conține - Specificații de preț (anexa nr.23); 3) DUAE; 4) Garanția pentru ofertă, după caz (anexa nr.9). 49. Toate documentele menţionate la pct. 48 se completează fără nici o modificare sau abatere de la formulare, spaţiile goale fiind completate cu informaţia solicitată. Completarea defectuoasă a formularelor atrage respingerea ofertei.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SC ”VILLA PRODOTTI” S.R.L.

Preţul ofertei: 504 234 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Lotul este atribuit conform criteriului ”cel mai mic preț fără TVA pe fiecare lot în parte cu respectarea cerințelor tehnice și îndeplinirea tuturor cerințelor de calificare”.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Produse de Familie

Preţul ofertei: 517 749,50 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

CC "Nivali-Prod"SRL

Preţul ofertei: 621 300 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări