1
Perioada de actualizare
de la 24.11.2022 17:47
până la 05.12.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.12.2022 10:00
până la 16.12.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 410 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 nov 2022, 17:47 - 5 dec 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 dec 2022, 10:00 - 16 dec 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform cerințelor din Caietul de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase, 7
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Adrian Andrievschi
Telefonul de contact
022 26 25 36
Datele achizitiei
Data publicării
22 nov 2022, 12:01
Data ultimilor modificări
24 nov 2022, 17:47
Valoarea estimată (fără TVA)
1 410 000 MDL
Achizitii.md ID
21067864
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase, 7
Durata contractului
1 ian 2023 17:45 - 30 dec 2023 17:45
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Paza fizică pentru Blocul administrativ, blocul nr.2 și clădirea din str. Pușkin 44 CPV: 79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
2)
Denumirea
Paza tehnică inclusiv deservirea sistemului antiincendiar și antiefracție pentru Blocul administrativ, blocul nr.2, clădirea din str. Pușkin 44 și trezoreriile regionale Bălți și Comrat. CPV: 79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
3)
Denumirea
Deservirea sistemului de supraveghere video CPV: 79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 1 410 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor de calificare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări