+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 21.11.2022 11:24
până la 24.11.2022 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.11.2022 16:00
până la 01.12.2022 17:00
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 187 500 MDL
Perioada clarificărilor: 21 nov 2022, 11:24 - 24 nov 2022, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 nov 2022, 16:00 - 1 dec 2022, 17:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

85 licențe

Versiunile desktop ale aplicațiilor Office: Outlook, Word, Excel, PowerPoint și OneNote, plus Access numai pentru PC

Versiuni web de Word, Excel și PowerPoint

O singură licență este pentru 5 telefoane, 5 tablete si 5 computere PC sau Mac ale aceluiași utilizator

Stocare și partajare a fișierelor cu un spațiu de stocare OneDrive

Utilizare SharePoint ca intranet la nivel de entitate, pentru a crea site-uri web prin intermediul cărora a se comunica rapid și eficient cu echipa.

Utilizare SharePoint ca pe un loc sigur pentru a stoca, a organiza, a partaja și a accesa informații de pe aproape orice dispozitiv.

Găzduire conferințe online si video pentru maximum 250 de persoane cu Microsoft Teams

Găzduire de întâlniri pentru maximum 10.000 de persoane cu Difuzarea întâlnirii Teams (Live Event)

Spațiu de lucru bazat pe chat pentru a se conecta cu ceilalți colaboratori sau colegi, cu Microsoft Teams

Politici de retenție, ștergere manuală și clasificare manuală a datelor

Număr maxim de utilizatori: nelimitat (același cont poate avea un număr nelimitat de licențe Enterprise E3)
Asistență telefonică și pe web non-stop
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2026, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Dacia 80/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Rodica Burdujan
Telefonul de contact
022823591
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
21 nov 2022, 11:24
Data ultimilor modificări
24 nov 2022, 15:13
Achizitii.md ID
21067754
CPV
48200000-0 - Pachete software pentru reţele, internet şi intranet
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Data:
24 nov 2022, 15:13
Subiectul întrebării:
Data de expirare
Întrebare:
Va rog sa indicati data de expirare?
Răspuns (24 nov 2022, 15:17):
28.12.2022
Data:
24 nov 2022, 15:16
Subiectul întrebării:
Anul trecut
Întrebare:
Anul trecut ați procurat licențe simple sau NCE ?
Răspuns (24 nov 2022, 15:20):
Anul trecut am procurat prelungirea licenței.
Data:
24 nov 2022, 15:29
Subiectul întrebării:
Factura fiscala
Întrebare:
Va informam că Factura fiscala va fi în 2023, sunteți de acord ?
Răspuns (24 nov 2022, 15:38):
Dat fiind faptul că livrarea va fi efectuata in luna decembrie 2022, conform Legii contabilitarii factura fiscala urmeaza a fi intocmita si prezentata la data livrării.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".