+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 21.11.2022 09:40
până la 22.11.2022 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.11.2022 17:00
până la 25.11.2022 17:00
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 118 400 MDL
Perioada clarificărilor: 21 nov 2022, 9:40 - 22 nov 2022, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 nov 2022, 17:00 - 25 nov 2022, 17:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Produse alimentare, necesare bolnavilor de tuberculoză, pentru perioada 01.01.2023-30.06.2023.
Livrarea se va face prin intermediul tichetelor specializate, fiind prezentate de persoana respectivă la magazinele amplasate pe teritoriul or. Cantemir.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
7301, MOLDOVA, Cantemir, or.Cantemir, st.Testemitanu 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Racila Anatolie
Telefonul de contact
0273-22799
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
21 nov 2022, 9:40
Data ultimilor modificări
21 nov 2022, 9:40
Achizitii.md ID
21067731
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-
21.11.22 09:40
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".