+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

Statut Suspendat
Valoarea estimată fără TVA 1 412 133,33 MDL
Perioada clarificărilor: 19 nov 2022, 21:54 - 30 nov 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 nov 2022, 12:00 - 13 dec 2022, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te
echipament tehnic specializat (rampă de acces, supraveghere video, dezumidificatoare, umidificatoare, sisteme de operare Windows, soft Office și antivirus pentru 4 computere.) pentru dotarea Muzeului de Istorie și Etnografie din mun. Bălți în cadrul proiectului „Reabilitarea, modernizarea și dotarea Muzeului de Istorie și Etnografie din municipiul Bălți”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, Piața Vasile Alecsandri 8
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Denis Gudumac
Telefonul de contact
+37323125646
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
19 nov 2022, 21:54
Data ultimilor modificări
21 nov 2022, 11:39
Achizitii.md ID
21067723
CPV
39300000-5 - Diverse echipamente
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
scan0149.pdf scan0149.pdf
Documentele la ofertă
-
19.11.22 21:54
2022-03-16-declaratie-bunuri muzeu balti.docx
Documentele la ofertă
-
19.11.22 21:54
scan0148.pdf scan0148.pdf
Documentele la ofertă
-
19.11.22 21:54
scan0147.pdf scan0147.pdf
Documentele la ofertă
-
19.11.22 21:54
scan0146.pdf scan0146.pdf
Documentele la ofertă
-
19.11.22 21:54
Lotul 2: Supraveghere video cu servicii de instalare și montare CPV: 32323500-8
Data:
21 nov 2022, 09:30
Subiectul întrebării:
Neconcordanta
Întrebare:
Sarcina tehnica la sistem de supraveghere video - se solicita Registrator ce suporta 2 buc de HDD, si totodata mai jos se cere de instalat 4 buc HDD in Registrator.... Rugam sa modificati caietul de sarcini.
Lotul 2: Supraveghere video cu servicii de instalare și montare CPV: 32323500-8
Data:
21 nov 2022, 09:59
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
• Înregistrator: 16 canale. Înregistrare suportată până la 8 Мр (3840x2160) o Posibilitate de decodare - 8 × 1080p - 30 fps. Se cere inregistrare de 8MPX dar decodare de 8 canale cu rezolutia de 2 MPX (1080p) deci ce este necesar prioritar 8mpx inregistrare sau decodare 8 canale de 2mpx ? Suport 2 x 10 SATA HDDs up to 12 TB. in caiet de sarcini este scrisa asa informatie Suport 2 x 10 SATA HDDs up to 12 TB. DECI pina la chite HDD-uri poate sa suporte registratorul ? 2 sau 10 sau 12 ? INformatia la sigur nui corecta !!! 2. Sursă de alimentare incorporată. Alimentare:DC12V/4A. ce fel de sursa ? caci 4 Amperi nu este deloc suficeinta pentru 16 camere ? • Patru HDD 3.5" 4,0TB-SATA-64MB, de instalat la înregistrator. La fel pentru inntrebarea cu HDD numarul lor si capacitatea maxima admisibila de lucru • Cablu computer - de care tip intern/extern? si chiti metri ? Alte materiale necesare pentru trasare cum ar fi : TROS/ tub gofrat din palstic/metalic pentru camerele externe ? jgheab din plastic pentru camerele interioare ? Termenii de livrare-finisare sunt de 60 de zile , contractul va fi incheiat si pentru anul 2023 ?
Lotul 1 - Pandus electric (rampă de acces) cu servicii de instalare și montare CPV: 34953000-2
Data:
21 nov 2022, 10:51
Subiectul întrebării:
Concretizare
Întrebare:
aveti vreun plan schema inginereasca de amplasare sau montare ?
Lotul 2: Supraveghere video cu servicii de instalare și montare CPV: 32323500-8
Data:
21 nov 2022, 10:52
Subiectul întrebării:
Plan de amplasare a camerelor ?
Întrebare:
Buna ziua , ati putea adauga planul de amplasare a camerelor in documentatia standart ? poate fi si de pe google map in orice forma este benefica chiar desenata si cu mina , Multumim
Lotul 1 - Pandus electric (rampă de acces) cu servicii de instalare și montare CPV: 34953000-2
Data:
21 nov 2022, 11:29
Subiectul întrebării:
documente obligatorii
Întrebare:
Conform caietului de sarcini - documentel obligatorii se cere Numărul de înregistrare din Lista producătorilor de EEE . In cazul in care praticipantul nu este importator direct , iar imporatatorul direct are deja asa certificat si a achitat si achita toata taxele pentru deseuri - mai este necesar si de la participant acest certificat ? caci se primeste ca se va achita la stat taxele de doua ori pentru aceste probabile deseuri ?
Lotul 4: sisteme de operare Windows, soft Office și antivirus pentru 4 computere.
Data:
21 nov 2022, 15:24
Subiectul întrebării:
Antivirus Bitdefender Total Security: 4 seturi
Întrebare:
Buna ziua! Indicarea directă a producătorilor și a mărcilor înregistrate în documentația de licitație este interzisă prin lege. Vă rugăm să oferiți oportunitatea de a participa cu o soluție alternativă. Multumesc pentru intelegere.
Data:
22 nov 2022, 10:05
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Dati vreun raspuns ? caietul modificat nui nici o schimbare
Răspuns (22 nov 2022, 10:24):
Bună ziua. V-om adăuga toate modificările necesare, trebuie să le coordonăm cu grupul de lucru.
Data:
28 nov 2022, 16:05
Subiectul întrebării:
Termeni
Întrebare:
Va rugam sa schimbati termenii de clarificari si ofertare din motiv ca pin ala moment nu sunt raspunsurile la clarificarile de mai sus .
Răspuns (28 nov 2022, 16:17):
Sistemul electronic va prelungi automat perioada clarificărilor și data deschiderii ofertelor, dacă nu vor fi indicate răspunsurile la întrebări până la 30 noiembrie 2022 12:00. Pentru moment răspunsurile nu pot fi postate deoarece acestea sunt la coordonare cu beneficiarul proiectului. Data deschiderii ofertelor va fi prelungită în orice caz.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".