Selectaţi tipul procedurii
Achiziției comercială
21067723
echipament tehnic specializat (rampă de acces, supraveghere video, dezumidificatoare, umidificatoare, sisteme de operare Windows, soft Office și antivirus pentru 4 computere.) pentru dotarea Muzeului de Istorie și Etnografie din mun. Bălți în cadrul proiectului „Reabilitarea, modernizarea și dotarea Muzeului de Istorie și Etnografie din municipiul Bălți”
1
Perioada de actualizare
de la 19.11.2022 21:54
până la 30.12.2022 16:49
până la 30.12.2022 16:49
2
Propunerea ofertelor
de la 30.12.2022 16:49
până la 12.01.2023 15:49
până la 12.01.2023 15:49
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 412 133,33 MDL
Perioada clarificărilor:
19 nov 2022, 21:54 - 30 dec 2022, 16:49
Perioada de depunere a ofertelor:
30 dec 2022, 16:49 - 12 ian 2023, 15:49
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
echipament tehnic specializat (rampă de acces, supraveghere video, dezumidificatoare, umidificatoare, sisteme de operare Windows, soft Office și antivirus pentru 4 computere.) pentru dotarea Muzeului de Istorie și Etnografie din mun. Bălți în cadrul proiectului „Reabilitarea, modernizarea și dotarea Muzeului de Istorie și Etnografie din municipiul Bălți”
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, Piața Vasile Alecsandri 8
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Denis Gudumac
Telefonul de contact
+37323125646
E-mail
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
19 nov 2022, 21:54
Data ultimilor modificări
28 dec 2022, 16:49
Achizitii.md ID
21067723
MTender ID
CPV
39300000-5 - Diverse echipamente
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul 1 - Pandus electric (rampă de acces) cu servicii de instalare și montare CPV: 34953000-2
Buget: 1104166.67 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Activ
Lotul 3: Dezumidificatoare Umidificatoare de aer CPV: 39717200-3
Buget: 241666.67 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul 4: sisteme de operare Windows, soft Office și antivirus pentru 4 computere.
Buget: 24999.99 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
2022-05-27 09 09-bunuri -duae formular nou din 26112020 (1)(1)(2)(1).docx
Documentele la ofertă
-
19.11.22 21:54
desene+tehnice+muzeu+balti+binder111.pdf
desene+tehnice+muzeu+balti+binder111.pdf
Documentele la ofertă
-
21.11.22 11:39
scan0029.pdf
scan0029.pdf
Istoricul documentului
-
scan0029.pdf
scan0029.pdf
ID: 0d0ebbe3-d630-410b-937e-00ec5ef85940
Documentele la ofertă
-
scan0149.pdf
scan0149.pdf
ID: 0d0ebbe3-d630-410b-937e-00ec5ef85940
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
28.12.22 16:49
2022-documentatia standardbunuriserviciiomf11515092021456455464545646546456465 (1)(2)(2)(1)(4).docx
Istoricul documentului
-
2022-documentatia standardbunuriserviciiomf11515092021456455464545646546456465 (1)(2)(2)(1)(4).docx
ID: 1b7d8d53-d237-4795-84b1-5930503b8e21
Documentele la ofertă
-
2022-documentatia standardbunuriserviciiomf11515092021456455464545646546456465 (1)(2)(2)(1).docx
ID: 1b7d8d53-d237-4795-84b1-5930503b8e21
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
28.12.22 16:49
scan0028.pdf
scan0028.pdf
Istoricul documentului
-
scan0028.pdf
scan0028.pdf
ID: 5db9eb38-1d1f-482d-b1d8-20695ab64d2b
Documentele la ofertă
-
scan0148.pdf
scan0148.pdf
ID: 5db9eb38-1d1f-482d-b1d8-20695ab64d2b
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
28.12.22 16:49
anuntdeparticipare bunuri a2022 editat 2022(2)(3)546543453645656 (1)(4)(3)(4)(1).docx
Istoricul documentului
-
anuntdeparticipare bunuri a2022 editat 2022(2)(3)546543453645656 (1)(4)(3)(4)(1).docx
ID: d974219f-73a2-4371-83fd-24e34d2b79a3
Documentele la ofertă
-
anuntdeparticipare bunuri a2022 editat 2022(2)(3)546543453645656 (1)(4)(3)(4).docx
ID: d974219f-73a2-4371-83fd-24e34d2b79a3
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
28.12.22 16:49
Lotul 2: Supraveghere video cu servicii de instalare și montare CPV: 32323500-8
Data:
21 nov 2022, 09:30
Subiectul întrebării:
Neconcordanta
Întrebare:
Sarcina tehnica la sistem de supraveghere video - se solicita Registrator ce suporta 2 buc de HDD, si totodata mai jos se cere de instalat 4 buc HDD in Registrator.... Rugam sa modificati caietul de sarcini.
Răspuns (20 dec 2022, 11:35):
Parametrii tehnici au fost modificați
Lotul 2: Supraveghere video cu servicii de instalare și montare CPV: 32323500-8
Data:
21 nov 2022, 09:59
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
• Înregistrator: 16 canale. Înregistrare suportată până la 8 Мр (3840x2160)
o Posibilitate de decodare - 8 × 1080p - 30 fps.
Se cere inregistrare de 8MPX dar decodare de 8 canale cu rezolutia de 2 MPX (1080p) deci ce este necesar prioritar 8mpx inregistrare sau decodare 8 canale de 2mpx ?
Suport 2 x 10 SATA HDDs up to 12 TB. in caiet de sarcini este scrisa asa informatie Suport 2 x 10 SATA HDDs up to 12 TB. DECI pina la chite HDD-uri poate sa suporte registratorul ? 2 sau 10 sau 12 ? INformatia la sigur nui corecta !!!
2. Sursă de alimentare incorporată. Alimentare:DC12V/4A. ce fel de sursa ? caci 4 Amperi nu este deloc suficeinta pentru 16 camere ?
• Patru HDD 3.5" 4,0TB-SATA-64MB, de instalat la înregistrator.
La fel pentru inntrebarea cu HDD numarul lor si capacitatea maxima admisibila de lucru
• Cablu computer - de care tip intern/extern? si chiti metri ?
Alte materiale necesare pentru trasare cum ar fi : TROS/ tub gofrat din palstic/metalic pentru camerele externe ? jgheab din plastic pentru camerele interioare ?
Termenii de livrare-finisare sunt de 60 de zile , contractul va fi incheiat si pentru anul 2023 ?
Răspuns (20 dec 2022, 11:36):
Contractul se va încheia și se va executa în anul 2023.
Lotul 1 - Pandus electric (rampă de acces) cu servicii de instalare și montare CPV: 34953000-2
Data:
21 nov 2022, 10:51
Subiectul întrebării:
Concretizare
Întrebare:
aveti vreun plan schema inginereasca de amplasare sau montare ?
Răspuns (20 dec 2022, 11:51):
Pentru rampa de acces (pandus) nu este un plan sau schemă inginerească de montare. Anexăm în sistem o fotografie unde este specificată intrarea la care va fi montată rampa. Totodată menționăm că muzeul poate fi vizitat pentru clarificări la acest subiect. Vă rugăm să ne contactați la telefon sau email ca să vă oferim informații pentru programarea unei vizite la clădirea muzeului.
Lotul 2: Supraveghere video cu servicii de instalare și montare CPV: 32323500-8
Data:
21 nov 2022, 10:52
Subiectul întrebării:
Plan de amplasare a camerelor ?
Întrebare:
Buna ziua , ati putea adauga planul de amplasare a camerelor in documentatia standart ? poate fi si de pe google map in orice forma este benefica chiar desenata si cu mina , Multumim
Răspuns (28 dec 2022, 16:03):
La solicitarea dumneavoastră este adăugată o imagine cu amplasarea aproximativă a camerelor. 4 dintre acestea vor fi amplasate la exteriorul clădirii, iar 12 vor fi amplasate în unele dintre încăperile muzeului (prioritar în sălile de expoziție).
Lotul 1 - Pandus electric (rampă de acces) cu servicii de instalare și montare CPV: 34953000-2
Data:
21 nov 2022, 11:29
Subiectul întrebării:
documente obligatorii
Întrebare:
Conform caietului de sarcini - documentel obligatorii se cere Numărul de înregistrare din
Lista producătorilor de EEE . In cazul in care praticipantul nu este importator direct , iar imporatatorul direct are deja asa certificat si a achitat si achita toata taxele pentru deseuri - mai este necesar si de la participant acest certificat ? caci se primeste ca se va achita la stat taxele de doua ori pentru aceste probabile deseuri ?
Răspuns (20 dec 2022, 13:14):
Referitor de acest subiect, obligativitatea acestui act este expusă în comunicatul Agenției Achiziții Publice https://tender.gov.md/ro/content/comunicat-privind-cerin%C8%9Bele-fa%C8%9B%C4%83-de-operatorii-economici-care-v%C3%AEnd-%C5%9Fisau-import%C4%83-produse-de
Respectiv această situație nu este prevăzută. Este la discreția operatorului economic să prezinte dovezile necesare care demonstrează că certificatul în cauză poate fi numai la distributorul de la care ofertantul obține bunurile.
Lotul 4: sisteme de operare Windows, soft Office și antivirus pentru 4 computere.
Data:
21 nov 2022, 15:24
Subiectul întrebării:
Antivirus Bitdefender Total Security: 4 seturi
Întrebare:
Buna ziua! Indicarea directă a producătorilor și a mărcilor înregistrate în documentația de licitație este interzisă prin lege. Vă rugăm să oferiți oportunitatea de a participa cu o soluție alternativă. Multumesc pentru intelegere.
Răspuns (20 dec 2022, 13:03):
Parametrii tehnici au fost modificați. Vă rugăm să-i examinați.
Data:
22 nov 2022, 10:05
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Dati vreun raspuns ? caietul modificat nui nici o schimbare
Răspuns (22 nov 2022, 10:24):
Bună ziua. V-om adăuga toate modificările necesare, trebuie să le coordonăm cu grupul de lucru.
Data:
28 nov 2022, 16:05
Subiectul întrebării:
Termeni
Întrebare:
Va rugam sa schimbati termenii de clarificari si ofertare din motiv ca pin ala moment nu sunt raspunsurile la clarificarile de mai sus .
Răspuns (28 nov 2022, 16:17):
Sistemul electronic va prelungi automat perioada clarificărilor și data deschiderii ofertelor, dacă nu vor fi indicate răspunsurile la întrebări până la 30 noiembrie 2022 12:00. Pentru moment răspunsurile nu pot fi postate deoarece acestea sunt la coordonare cu beneficiarul proiectului. Data deschiderii ofertelor va fi prelungită în orice caz.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".
Document semnat cu succes
OK