+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 19.11.2022 11:16
până la 29.11.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.11.2022 10:00
până la 11.12.2022 11:00
3
Licitaţie
de la 12.12.2022 14:00
până la 12.12.2022 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 7 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 19 nov 2022, 11:16 - 29 nov 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 nov 2022, 10:00 - 11 dec 2022, 11:00
Începutul licitației: 12 dec 2022, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de transportare a deșeurilor menajere la depozitul municipal de deșeuri Țînțăreni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 27 Martie 1918, nr.14
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Cotet
Telefonul de contact
060500912
Datele achizitiei
Data publicării
19 nov 2022, 11:13
Data ultimilor modificări
19 nov 2022, 12:04
Valoarea estimată (fără TVA)
7 500 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
37 500 MDL
Achizitii.md ID
21067720
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 27 Martie 1918, nr.14
Durata contractului
13 dec 2022 11:25 - 29 iun 2023 11:25
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de transportare a deșeurilor menajere la depozitul municipal de deșeuri Țînțăreni CPV: 90500000-2 - Servicii privind deşeurile menajere şi deşeurile
Cantitatea: 100000.0
Unități de măsură: Tona; tona metrica (1000 kg)
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare.docx
tenderNotice
-
19.11.22 11:16
duae.doc
Documentele la ofertă
-
19.11.22 11:28
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
19.11.22 12:04
Documentele lotului
anunt_de_participare.docx
-
19.11.22 11:16
duae.doc
-
19.11.22 11:28

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Luntracom

Preţul ofertei: 7 199 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: conform criteriului de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Post Rapid

Preţul ofertei: 7 200 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări