+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 18.11.2022 13:04
până la 29.11.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.11.2022 10:00
până la 05.12.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 416 666 MDL
Perioada clarificărilor: 18 nov 2022, 13:04 - 29 nov 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 nov 2022, 10:00 - 5 dec 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de întreţinere, reparare şi înlăturare a defecţiunilor a echipamentelor de scanare de model Nuctech
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2065, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, N. Starostenco, 30
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Andrian Cabac
Telefonul de contact
+37322574254
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
18 nov 2022, 13:04
Valoarea estimată (fără TVA)
1 416 666 MDL
Achizitii.md ID
21067655
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2065, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, RM
Durata contractului
31 dec 2022 02:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de întreţinere, reparare şi înlăturare a defecţiunilor a echipamentelor de scanare de model Nuctech (pentru anul 2023) CPV: 50100000-6 - Servicii de reparare şi de întreţinere a vehiculelor şi a echipamentelor aferente şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare
Specificaţie tehnică
-
18.11.22 13:04
DUAE
Specificaţie tehnică
-
18.11.22 13:04
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (1)
Specificaţie tehnică
-
18.11.22 13:04

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ACCES-CORPORATION

Preţul ofertei: 1 399 848 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde necesităților Serviciului Vamal
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări