Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21067576
1
Perioada de actualizare
de la
17.11.2022 13:32
până la 28.11.2022 12:00
până la 28.11.2022 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la
28.11.2022 12:00
până la 14.12.2022 18:00
până la 14.12.2022 18:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
561 000 MDL
Perioada clarificărilor:
17 nov 2022, 13:32 - 28 nov 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
28 nov 2022, 12:00 - 14 dec 2022, 18:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Standarde de referință (European Pharmacopoeia Reference Standards_FC)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Korolenko 2/1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
17 nov 2022, 13:32
Data ultimilor modificări
23 nov 2022, 9:35
Achizitii.md ID
21067576
MTender ID
CPV
33600000-6 - Produse farmaceutice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 178 - Ciprofloxacin hydrochloride for peak identification CRS
Buget: 3000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 180 - Clobetasol propionate for peak identification
Buget: 3000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.semnat (3).pdf
caiet de sarcini.semnat (3).pdf
Documentele la ofertă
-
17.11.22 13:32
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
Istoricul documentului
-
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
ID: 14f35556-b3a5-4d46-8567-3d6c3a40bc3c
Documentele la ofertă
-
anunț de participare.pdf
anunț de participare.pdf
ID: 14f35556-b3a5-4d46-8567-3d6c3a40bc3c
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
23.11.22 09:35
Data:
22 nov 2022, 10:39
Subiectul întrebării:
Termen de livrare
Întrebare:
Buna ziua, luind in cosideratie ca etapa de propunere a Ofertelor este pe 07/12/2022, dupa care urmeaza evaluarea ofertelor si asa mai departe. Noi suntem ingrijorati ca conform p.13 din Anuntul de participare - Termenul de valabilitate a Contractului - 31/12/2022, nu va fi posibil a onora obligatiunile Contarctuale. Pe de alta parte p. 12 spune ca Livrarea bunurilor va fi efectuata in termen de 45 zile lucratoare de la data inregistrarii Contractului la Trezorerie. Este confuza situatia, sau intuim ca sa produs o erorare in termenii de livrare. Multumim.
Răspuns (23 nov 2022, 09:38):
Contractul de achiziție a standardelor este planificat a fi încheiat pentru anul 2023. Respectiv, livrarea bunurilor va fi efectuata in termen de 45 zile de la data înregistrării contractului la Trezoreria de Stat (2023)
În anunțul de participare a fost comisă o greșeală tehnică. Au fost operate modificări.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK