1
Perioada de actualizare
de la 15.11.2022 09:42
până la 25.11.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.11.2022 11:00
până la 06.12.2022 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 15 000 MDL
Perioada clarificărilor: 15 nov 2022, 9:42 - 25 nov 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 nov 2022, 11:00 - 6 dec 2022, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Cateter Folley cu 3 canale,22 Frenci ,silicon volumul balonului 60-70 ml
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Drumul viilor , 34
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ghinguleak Diana
Telefonul de contact
+373 00729172
Datele achizitiei
Data publicării
15 nov 2022, 9:37
Data ultimilor modificări
15 nov 2022, 13:03
Valoarea estimată (fără TVA)
15 000 MDL
Achizitii.md ID
21067355
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Drumul viilor , 34
Durata contractului
1 ian 2023 02:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cateter Folley cu 3 canale,22 Frenci ,silicon volumul balonului 60-70 ml CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice
Cantitatea: 30.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (2).doc
Documentele la ofertă
-
15.11.22 09:42
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (1) (1).docx
Documentele la ofertă
-
15.11.22 09:42
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
15.11.22 13:03

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Endo-Chirurgie

Preţul ofertei: 12 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări