1
Perioada de actualizare
de la 15.11.2022 09:42
până la 25.11.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.11.2022 11:00
până la 06.12.2022 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 7 000 MDL
Perioada clarificărilor: 15 nov 2022, 9:42 - 25 nov 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 nov 2022, 11:00 - 6 dec 2022, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Set de drenaj pentru cistostomie suprapubiană 14F cu cateter Foley
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Drumul viilor , 34
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ghinguleak Diana
Telefonul de contact
+373 00729172
Datele achizitiei
Data publicării
15 nov 2022, 9:37
Data ultimilor modificări
15 nov 2022, 13:03
Valoarea estimată (fără TVA)
7 000 MDL
Achizitii.md ID
21067355
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Drumul viilor , 34
Durata contractului
1 ian 2023 02:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Set de drenaj pentru cistostomie suprapubiană 14F cu cateter Foley CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice
Cantitatea: 5.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (2).doc
Documentele la ofertă
-
15.11.22 09:42
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (1) (1).docx
Documentele la ofertă
-
15.11.22 09:42
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
15.11.22 13:03

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Endo-Chirurgie

Preţul ofertei: 1 900 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta cu cel mai mic pret
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări