Achiziţie publică
21067321
Lotul I: Ouă
1
Perioada de actualizare
de la 14.11.2022 15:49
până la 24.11.2022 10:00
până la 24.11.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.11.2022 10:00
până la 06.12.2022 10:00
până la 06.12.2022 10:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
32 950 MDL
Perioada clarificărilor:
14 nov 2022, 15:49 - 24 nov 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
24 nov 2022, 10:00 - 6 dec 2022, 10:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Lotul I: Ouă
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5401, MOLDOVA, Rezina, or.Rezina (r-l Rezina), or. Rezina, str. 27 August, 1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
14 nov 2022, 15:26
Data ultimilor modificări
14 nov 2022, 15:49
Valoarea estimată (fără TVA)
32 950 MDL
Achizitii.md ID
21067321
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5401, MOLDOVA, Rezina, or.Rezina (r-l Rezina), or. Rezina, str. 27 August, 1
Durata contractului
1 ian 2023 15:33 - 30 mart 2023 15:42
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului
duae procurarea produselor alimentare trimestru i, an. 2023 prim. or. rezina.signed.pdf
-
14.11.22 15:49
caiet de sarcini procurarea produselor alimentare pentru trim. i, institutii prescolare, anul 2023.signed.pdf
-
14.11.22 15:49
lista edreselor institutiilor prescolare subordonate prim. or. rezina pentru livrarea bunurilor.signed.signed.pdf
-
14.11.22 15:49
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
EcoBio-Grup
Preţul ofertei:
31 922,50 MDL
Statut:
Învingător
toate documentele solicitate au fost prezentate si corespund cerintelor tehnice solicitate in documentatia standard/caietul de sarcini
19.12.22 18:02
Motivul: toate documentele solicitate au fost prezentate si corespund cerintelor tehnice solicitate in documentatia standard/caietul de sarcini
Documentele de calificare
decizie de atribuire a contractelor procurarea produselor alimentare trim. i, an. 2023.pdf
decizie de atribuire a contractelor procurarea produselor alimentare trim. i, an. 2023.pdf
ID: 22381927-0446-418d-a216-aa118f506eff
Raport de evaluare
19.12.22 18:02
Documentele depuse cu oferta
Documente de depunere
Data încărcării:
2.12.22 14:29
Data deschiderii:
6.12.22 10:00
Documente de depunere
Data încărcării:
2.12.22 14:30
Data deschiderii:
6.12.22 10:00
2
Denumirea participantului:
SRL Nobil Prest
Preţul ofertei:
32 657 MDL
Statut:
în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK