+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 14.11.2022 14:50
până la 24.11.2022 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.11.2022 08:00
până la 29.11.2022 08:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 944 125 MDL
Perioada clarificărilor: 14 nov 2022, 14:50 - 24 nov 2022, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 nov 2022, 8:00 - 29 nov 2022, 8:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Îmbrăcăminte de uz profesional pentru iarnă
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin 62
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina IVANOV
Telefonul de contact
067880677
Datele achizitiei
Data publicării
14 nov 2022, 14:43
Data ultimilor modificări
14 nov 2022, 16:19
Valoarea estimată (fără TVA)
944 125 MDL
Achizitii.md ID
21067311
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin 62
Durata contractului
1 dec 2022 08:00 - 31 dec 2022 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Îmbrăcăminte de uz profesional pentru iarnă „Jachetă și salopetă” CPV: 18100000-0 - Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii
Cantitatea: 581.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard
14.11.22 14:50
logo_agsv.png
Documentele la ofertă
Logo agsv
14.11.22 14:50
mărimele.xlsx
Documentele la ofertă
Mărime
14.11.22 14:50
DUAE
Documentele la ofertă
DUAE
14.11.22 14:50
anunț de participare.docx
tenderNotice
Anunț de participare
14.11.22 14:50

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC Handitehnica

Preţul ofertei: 726 250 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

VOLTA SRL

Preţul ofertei: 798 875 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prezentarea ofertei corespunde cu caracteristici tehnice și cerințe obligatorii solicitate de către autoritatea contractantă
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Arta Zidarului

Preţul ofertei: 799 456 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Îmbrăcăminte de uz profesional pentru iarnă
Data:
14 nov 2022, 16:19
Subiectul întrebării:
țesetura
Întrebare:
Buna ziua. Țesetura de bază e necesar să fie cu imprigmant impermiabil???
Răspuns (15 nov 2022, 11:21):
Buna ziua,țesetura de bază urmează să fie conform descrierii din Anuntul de participare.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări